SIMPLE XMAS 2012

21.12.12






XMAS 2012


Dit jaar simpele XMAS decoratie aangebracht. Op de sidetable een vergrijsde tak met oude XMAS decoratie en een simpel kaarsje. Onder de stolpen XMAS deco en een mini XMAS boompje in een linnen zakje.


.....

This year simple XMAS decoration applied. On the side table an aging branch with old XMAS decoration and a simple candle. Among the cloches XMAS deco and mini XMAS tree in a linen bag.








Op de dinertafel staan twee XMAS boompjes in white wash houten potten.
Dat is het voor het dit jaar .....


Nog een paar dagen voor XMAS ..... 
Geniet van alle voorbereidingen!

.....



At the dinner table, two XMAS trees in whitewash wooden pots.
That's it for this year .....



Just a few days before XMAS .....
Enjoy all the preparations!



Happy weekend!

12 comments:

  1. Het ziet er heel mooi uit hoor, stolpen zijn ook altijd dankbare en stijlvolle objecten.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel maar erg mooi...fijne feestdagen en een gelukkig 2013....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan eenvoudig toch prachtig zijn.

    Fijne feestdagen,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sober en toch gezellig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi van eenvoud. Prachtig. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan ik hou er van hoor !!...liefs nog 3 dagen.....hihihi...ben druk aan het kerstkoekjes bakken voor morgen voor de winkel klanten......ruikt heerlijk.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. simple is good! enjoy the festive season, and happy everything to you :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Yet eenvoud (soberheid) siert de mens.
    Je XMAS decoraties vind ik echt helemaal TOP
    Ik heb het dit jaar ook rustig gehouden (precies zoals ik me voel ;-)
    en toch is dat ook héél mooi !!!
    Wens je een hele gezellige en sfeervolle kerst
    en een warm, liefdevol en gezond 2013
    GENIET
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk..less is more..het is je gelukt...mooie spullen die de sfeer bepalen...
    Voor jou ook mooie kerstdagen.

    Liefs,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je prettige kerstdagen en een happy nieuwe jaar .
    Fine X Mas groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De stolpen vind ik echt erg mooi!

    Fijne feestdagen.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger