Styling

10.12.12



Stylen onder een stolp

Onder de stolp staan nu oude Franse flesjes. Ik vind stolpen geweldige styling objecten. Het geeft elke keer weer mogelijkheden een ander uniek sfeertje te creëren .....

Bij mijn ideeën rond XMAS decoratie gaat de stolp vast een rol spelen.



Under the bell jar are now old French bottles. A bell jar is a great styling object. It gives every time capabilities to create another unique atmosphere ..... i find it so lovely!

In my ideas around XMAS decorations, get the bell jar a special styling.


Happy new week!

16 comments:

  1. leuk he, van te voren bedenken wat je allemaal zou kunnen doen..!

    heb zelf geen stolpen, wel een cloche, die komt binnenkort weer voorbij op mijn blog!


    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er mooi uit. Een leuk idee ook. Ik heb zelf mijn stolp ook weer tevoorschijn gehaald voor de kerstdeco.

    Een fijne week, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is heel mooi... mooie oude flesjes onder een prachtige stolp...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor de flesjes zo onder de stolp.Ik ben benieuwd naar je kerst decoratie's.Heb zelf een paar stolpen maar doe er eigenlijk weinig of niets mee.Toch eens kijken of ik ideetjes kan bedenken
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nu de echte blikvangers die de sfeer bepalen..heel mooi en meer hoeft toch niet????
    O, ik moet zo oppassen dat ik niet te uitbundig decoreer...maar ik hou me nog steeds in:)

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig de oude flesjes onder de stolp. Ja stolpen....prachtig om mee te stylen, ik mag dat ook graag doen en heb voor de kerst al wat ideëen.
    Bedankt voor je altijd lieve reacties.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook dol op stolpen....elke keer weer met iets anders vullen....leuk! Ik ben benieuwd naar je kerstideeen!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die flesjes onder de stolp , daar heb ik ook nog heel wat van en ook zo'n stolp.

    Je brengt me op een idee om dat er na de kerst ook maar eens in te zetten ... dank je !

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk !!!...liefs van mij...14 dagen nog....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat dit mooi! Hier staan ook een aantal stolpen, onder sommige exemplaren staat niets...ook dat vind ik mooi.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi gedaan ....prachtig plaatje lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er mooi uit, zoals altijd bij jou! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stolpen zijn heel erg mooi! Ook met deze flesjes eronder is het al een mooi plaatje!
    Ben benieuwd wat je er met Kerst onder doet.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik hou van stolpen ,
    en decorer veel ermee . Je franse flessen onder de stolp zijn een echte blickvanger .
    Beste groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige stolp en mooi gecombineerd met de oude flesjes!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger