XMAS IDEAS

8.12.12


Photo: taken by my sister


 XMAS IDEAS
Excellent Wonen & Leven Beurs 2012


via www.excellentwonenleven.nl

via www.excellentwonenleven.nl

Photo: taken by my sister


Super vind ik ze de houten kerstbomen. Mooie eyecatchers in verschillende vormen. Wat mij dit jaar opviel bij de kerstdecoratie is dat de klassieke kerstkleuren rood & groen het weer goed doen. Dit zag ik tijdens de beurs en valt mij ook op op verschillende blogs.

De hangende decoratie boven de diner tafel brengt zoveel sfeer. Dit is al zo simpel aan te brengen met een paar takken. Maar kan ook echt uitbundig gedecoreerd worden. 


Persoonlijk ben ik van plan het simpel te houden en rustig van kleur. Eens kijken of dat lukt;-) Er komen al wat ideetjes maar verder heb ik nog geen kerstsfeer in huis toegepast op een enkel kaarsje na .....
.....

I find them beautiful wooden Christmas trees. Beautiful eye-catchers in various forms. Regarding the Christmas decorations I noticed that the classic Christmas colors red and green it good again. This I saw during the fair and I notice also on different blogs.

Hanging decoration above the dining table brings so much atmosphere. This is so easy to apply with a few branches. But may actually be exuberantly decorated.

Personally, I intend to keep it simple and calm color. Let's see if that works;-) There are already some ideas but otherwise I have no Christmas atmosphere in the house applied to a single candle after .....


Enjoy the inspiration

17 comments:

  1. heerlijk he, al die inspiratie!
    En dan eruit pikken wat bij je past, da's het allerleukste!

    Fijn weekend!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeer zeg, zo mooi om op de beurs rond te kijken en inspiratie op te doen.
    Hier ook nog weinig uitbundigheid wat betreft kerst, en iets boven de eettafellijkt me zo mooi, alleen een gat in het plafond ziet manlief niet zo zitten:)

    Fijn weekend,
    Liefs,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog ....

    Ook jij wilt het rustig houden, lees ik ....
    ik vind het heerlijk , wordt steeds rustiger bij ons en
    dat bevalt me heel goed .

    Net nog even drie terracotta potjes gevuld met bolletjes mos . De potjes hadden we al behandeld met grijze tegellijm . Staat erg leuk vind ik zelf , ook weer simpel en stoer.

    Fijn weekend en bedankt voor de altijd leuke inspiratie op je blog , kom hier graag kijken.

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto's en ja rood en groen blijven het altijd goed doen he .... ben benieuwd hoe het bij jou gaat worden ....fijn weekend nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die houten kerstbomen ook superleuk en het viel mij ook al op dat er veel rood gebruikt werd.
    Ik hou het net als andere jaren op wit en zilver.
    Ik geniet van je mooie sfeerfoto's.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie plek voor heel veel inspiratie, zelf hoop ik het ook rustig te houden!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's weer.Ik vind de houten kerstbomen best heel leuk maar niet mijn ding om in huis te hebbenals ik eerlijk mag zijn.Eigenlijk heb ik al een paar jaar het gevoel een ''traditionele '' boom te willen met Rood Groen en Goud en ook de andere versiering in die kleuren .Dit jaar houd ik het bij Wit en heel Zacht Roze ,en niet te overdadig in elk geval.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die houten boompjes zijn idd erg leuk!
    Bedankt voor de inspiratie!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf een boompje van oud steigerhout. Doet het heel leuk. Ik hou niet zo van veel versiering en vind dit een mooie oplossing.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige boom! en wat een heerlijk sfeertje op de beurs..

    Nog een fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hoor....fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou ook van een rustige kerstsfeer met sobere tinten...De houten kerstboompjes zijn wel erg leuk.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk sfeer!!

    Die houten kerstbomen vind ik zo mooi dat ik al een werkje heb voor mijn man als hij thuis komt... :-)

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor de inspiratie, wat prachtig allemaal. Voor mij is het een heel "gevaarlijke" tijd, overal waar ik kijk zie ik wel een kerst hebbeding en dan is het moeilijk op je hand op de knip te houden:)

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat is die eerste foto mooi! Ik bedoel eigenlijk dat ik de kerstboom van hout prachtig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi blog, heb je! Ik heb hem pas net ontdekt. Lijkt me leuk als je ook eens een kijkje wilt nemen op http://femkeido.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het prachtig zo op de foto. maar in huis zoals gewoonlijk voor mij geen kleur. Maar kan zo genieten van alle kleurrijke kerstplaatjes bij andere bloggers.

    Geniet van deze mooie tijd.

    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger