Trends

24.1.13


& highlights by





Ken jij Fashion For Home al?
Voor Trends & Highlights, design en diverse interieur stijlen.

Neem eens een kijkje op de site van Fashion For Home (Click) voor de verrassende collectie & 
voor heel veel inspiratie.


Veel shopplezier!



Do you know Fashion for Home already?
For Trends & Highlights, design and various interior styles.

Just take a look at the site of Fashion For Home (Click) for the surprising collection & for lots of inspiration.


Have fun shopping!




11 comments:

  1. Ja....deze staat in mijn favorieten. Je heb een mooie greep uit de collectie gedaan Yet.
    Bedankt ook voor je altijd lieve woorden, ik word er soms verlegen van hihi.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige spullen en zo mooi dat zwart-wit. Ooh ook dat ronde tafeltje vind ik heel mooi...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik ga zeker een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great post! would you like to follow each other? let me know!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looks very nice!
    You are welcome to enter my MAC listick giveaway. www.therainstreet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm your new follower! Do you follow me back?!
    Great blog dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er leuk uit deze selectie! Ik heb ook eerder een blog geplaatst over Fashion for Home. Ik vind je blog erg leuk, ben je meteen gaan volgen. Volg je me terug? Ik ben erg benieuwd wat je van mijn blog vind. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great stuff :o)
    Lets follow each other, hun :)
    I'm following you now.
    I would be very glad to have you as my new friend, too.

    xoxo
    Ina :*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Yet, c'est Moi! Sandy
    Wat een mooie stijlen heb je weer bijelkaar gezocht!
    Vindt de racefiets toch nog steeds te gek hoor!
    Heb lang geleden in mijn "before Mamma" tijd in een "old warehouse"( - loft living!) willen wonen.
    En dan is de fiets in je huis toch echt "de look" die daarbij past.

    Wel leuk om weer te zien hoor!

    Liefs
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger