Weekend!

1.2.13

Enjoy Instagram


  

Na een week met een vervelend griepje, hoop ik toch echt te genieten van het weekend! Tijdens een weekje ziek zijn heb ik eens gekeken hoe Instagram werkt. Eens wat uitgeprobeerd, dit is ook leuk! En voor meer ga je naar Click

After a week with an annoying flu, I really hope to enjoy the weekend! During a week of being sick, I had a look how Instagram works. Something tried, this is fun! And for more go to Click


1. estmagazine going GREEN photography Marjon Hoogervorst & Styling AnoukB
2. My shoes
3. Chair Cruz (Het Kabinet)
4. My Styling



HAPPY

XO
Yet


13 comments:

  1. Hoi Harriët,
    Ik hoop dat je écht weer helemaal bent opgeknapt, zodat je écht van het weekend kunt gaan genieten.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even rustig aan na een griep heb je toch even tijd nodig om te herstellen....
    Mooie compilatie zeg en Instagram kende ik nog niet...


    Fijn weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap meis !!!
    Even een pas op de plaats en goed uitzieken.
    Instagram ken ik niet maarre móói hoor :-)
    Fijn weekend. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je beterschap, hoop dat je je dit weekend weer helemaal de oude voelt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foto's zijn super mooi.Ik wens je veel beterschap en een heerlijk rustig weekend toe.

    warme groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Yet!
    Love your shoes!

    Ben blij dat jij je weer wat beter voelt. Flu's can surely take the best of you.
    Probeer van het weekend te genieten hoor! Ze zijn veel te kort!

    Liefs en tot gauw!

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een vervelende griep, beterschap. Mooie interieur collage.
    Ik ga natuurlijk even kijken op Instagram, bedankt voor de tip.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geloof dat ik me toch nog eens moet verdiepen in Instagram :)

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijn weekend!!...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk blog heb je!!!
    Ik ben dol op groen, wat een mooie inspiratie, daarmee gaan we het weekend goed in!
    Je hebt een volger erbij!
    Liefs, Anneke
    http://muy-bien-blog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoop dat je weer wat opgeknapt bent wens je een fijne week toe want weekend is bijna voorbij hahahaha ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat je weer wat opgeknapt bent..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Als groen fan, ben ik fan van dit moodboard. Mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger