up-to-date

11.7.14


Geniet jij ook van de zomer? Ik wel! Vandaag op deze mooie, zomerse dag ook nog een mooie, originele update bij Le Style shop!

In samenwerking met Le Style ontwierp keramiste Annemieke Boots de speciale, exclusieve Le Style design editie. Alles is met de hand gedraaid en gemaakt van porselein. Opvallend is de puurheid, eenvoud en het verfijnde, subtiele contrast van het glazuur en de matte afwerking. Nieuw bij Le Style shop zijn de porseleinen kommen & lepels! 

Heb je al gezien dat Le Style shop ook een nieuw responsive design heeft vanaf deze week? Handig!

Neem eens een kijkje bij Le Style shop!

Geniet!

xoxo
Yet

7 comments:

  1. Geniet van een heerlijke zomer....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanaf maandag hebben we vakantie (manlief heeft 'officieel' vanaf vandaag vakantie, maar nog zo druk met het werk, dat ik vanaf maandag pas zijn voicemail mag inspreken dat hij niet bereikbaar is wegens vakantie)... en we hopen dan ook dat er wat minder regen gaat vallen dan afgelopen week! Met mooi weer kunnen we pas écht genieten van de zomer!!!

    Wat een mooi servies is dit... ieder stuk uniek, erg gaaf!

    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvol, Yet!
    En geniet een mooie zomer!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral de kom vind ik prachtig. De lepel lijkt me wat breekbaar, die zou ik niet durven gebruiken...
    Fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, en wat een leuk detail dat stipje op het lepeltje. Fijne vakantie, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stijlvol deze foto! Hou hiervan :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat super gaaf!
    Dit mag op de wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger