Salontafel




trend
Nu de verhuizing dichterbij komt naar het 'nieuwe' oude huis, komen er inrichtingsideeën. Persoonlijk heb ik niet zo veel met een 'standaard' salontafel. Zo zijn er al verschillende items voorbij gekomen als 'soort' salontafel. Een serveertafel op wieltjes. Een poef/hocker met dienblad. Een antiek rond exemplaar etc. Ben dan ook heel blij met de trend van nu, meerdere kleine bijzettafels. Dit kan met verschillende vormen en kleuren voor een speels effect.

stoer & industrieel
Af en toe komen er ook exemplaren voorbij die ik echt wel wat vind hebben. Zoals dit stoere industriële exemplaar. Van massief, gerecycled, gebruikt hout, onbehandeld, met rondom aangebrachte metaalstrips. Ik hou van deze stoere, doorleefde look en feel op wieltjes. Deze salontafel van 'heine home', is ook nog eens handig via internet te shoppen bij otto.nl. Mijn keus is nog niet gemaakt. Maar door te delen hoop ik je te inspireren!

Ik wens je een fijn weekend!


XO
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk