oude ladder






THROWBACK  2015

Bij het doorbladeren van posts achter de schermen op blogger, kwam ik deze oude blog post tegen in de 'Draft' ;-) Niet gepost dus! De foto's zijn ook niet van hele goede kwaliteit, toch vond ik het leuk om ze toch nog te delen.

De oude ladder komt uit mijn oude woning, ik hou van het oude ongelijk gekleurde hout. De twee gekleurde, geverfde treden geven een unieke, authentieke uitstraling aan de ladder. Het is een mooi stijl element. Nu hangt er boven het regaal een Chinees lantaarn plantje in een stoere zwarte hangpot , deze hangt aan stoer basic touw. Kijk maar! De ladder is nu dus ook praktisch, ik klim er op, om het hangplantje water te geven.


MEER KLEUR

In 2017 is er weer wat meer kleur in huis gekomen. Is het je opgevallen bij mijn laatste geplaatste blog posts? De andere, 'nieuwe', 'oude werkbank' vind ik stoerder. Het hout is dikker, robuuster en lichter van kleur. De industriële lamp, in industrieel groen, van directlampen, geeft een mooi subtiel kleurtje. Dit verandert de sfeer, kijk maar!

De kaarsen mogen af en toe ook een kleurtje, naast de witte kaarsen die nog steeds favoriet zijn. Mijn witte, naturel basis blijft favoriet in mijn stadshuisje, met wat zwart en grijs voor het wat stoerdere effect. Subtiele kleur, geeft het huisje in de binnenstad wat warme, huiselijke gezelligheid!


OUDE DRAADMAND

De oude draadmand heeft ondertussen ook een ander plekje gekregen en wat subtiele kleur. Dit laat ik de volgende keer zien!


Fijn Weekend!
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk