Slaapkamer inspiratie





VERANDER DRANG 


Zo lekker om in een bed met fris gewassen beddengoed te slapen. Zodra de dagen korter en kouder worden, draai ik me 's ochtends nog graag een keertje lekker om! Door de verandering van de seizoenen krijg ik verander drang voor in de slaapkamer. Ik hou van een naturel basis, door toevoeging van subtiele kleur benadruk ik het seizoen. Door de kleuren aan te passen aan de seizoenen creëer ik steeds een andere sfeer. In de herfst is bijvoorbeeld een warme oranje, terra kleur mooi. In de winter zijn aardse kleuren mooi. In de lente zijn frisse, zachte pastels vaak mooi. En in de zomer hou ik van spierwitte lakens. Vorig jaar in november was de sfeer in de slaapkamer sober en stoer, neem nog maar eens een kijkje! Ook met kussens kan je de sfeer benadrukken. Door weer naar het 'plaatje' van de vorige herfst te kijken denk ik dat een donker okergeel/naar goud kleurig kussen, laken, wollen deken of plaid ook erg mooi zal staan. Op bovenstaande inspiratie foto van house doctor is er ook gebruik gemaakt van subtiel groen. Ik denk dat ik de komende tijd ook ga voor passende lucht zuiverende slaapkamerplanten. Heb jij ook planten in je slaapkamer?


Slaap lekker!
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk