Styling fun




MINI_MAKE_OVER

Mijn huis krijgt vaak een mini - make - over. Een kleine simpele verandering heeft soms al een groots effect! Ik zet graag mijn eigen, unieke stempel op mijn interieur. Dit doe ik met mijn verzameling vintage. Daarnaast heb ik een verzameling van oud keramiek, gecombineerd met eigentijds, liefst mat, keramiek. Wat ik het meest belangrijk vind! Is mijn huis te vullen met items met persoonlijke verhalen, passend bij mijn life story. 


NET EVEN ANDERS

De oude draadmand, die bij de vorige blog post, gevuld met kaarsen op een oude werkbank in de keuken stond. Heb ik nu opgehangen, aan het oude, oud witte regaal. Handig om zo ook wat subtiele kleur toe te voegen! In de draadmand heb ik een kleine witte paperbag van uashmama gezet, met daarin wat houten lepeltjes. Door tafellinnen en wat keukenlinnen erin te doen, kon ik subtiele kleurcombinaties maken. Zo komt het oude grijsgroene kleurtje van de oude muur terug in het linnen. 

Mooie spullen, inspirerende plekken, oude dorpen & steden, architectuur, reizen en creativiteit inspireren mij in mijn werk en thuis. Hoe zet jij je persoonlijke handtekening onder jouw interieur? Ik ben benieuwd!


Fijne nieuwe week!
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk