koffiemolen







SLOW COFFEE

Een leuke vondst deze oude schootkoffiemolen. Deze kreeg een plekje bij mijn koffiehoekje. Passend in de stijl en bij het oude 'industriĆ«le kastje'. Als decoratie, deze koffiemolen is niet voor gebruik. Lekker de tijd nemen voor een lekker kopje koffie, ik vind het heerlijk! Zoveel lekkerder om koffiebonen met een verfijnde smaak te gebruiken. Naast dat het mijn kopje koffie bijzonder lekker maakt, vind ik dat de producten voor slow coffee ook mooi design hebben. Zowel de oude vintage items als de nieuw te verkrijgen items rondom slow coffee. Voor mij is het zetten van zo'n bijzonder kopje koffie een geniet momentje op mijn vrije dag, in het weekend of wanneer er visite is. Hoe drink jij je koffie?


Geniet van het weekend!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk