Scandinavisch design







LIVING


Blij! Met de nieuwe salon/bijzettafel. Rond, geeft gezelligheid. Wit een serene sfeer. Het massieve dennenhout van de pootjes, wat warmte. Het straalt tijdloosheid en duurzaamheid uit en geeft meer ruimte in de kleine living. Fijn dat er ook opbergruimte is. Opbergruimte creëren is een item wanneer je klein woont. Ik miste wat gezelligheid in 'the living'. Begin januari heb ik daarom wat woonkussens gekocht, van verschillende stoffen en kleuren. Nu de nieuwe salontafel er is, geeft dit ook weer een fijnere sfeer. Het is wel zo, dat van het één het ander komt, want er staan alweer andere wensen op mijn wishlist ;-) Eigenlijk zit ik vrij weinig in the living. De leef/woonkeuken is en blijft mijn favoriete plek in huis. Door 'the living' wat anders te stylen hoop ik dat ook dit een meer favoriete plek in het stadshuisje wordt!


Een gezellig weekend!
Yet



 

LE STYLE © design by Blog Milk