Let it snow ..... Let it snow ..... Let it snow

6.12.12



via Pinterest 
franciskasvakreverden.blogspot.com


Winter Wonderland

En zo is Nederland wit;-) Toch ook wel heel gezellig Sinterklaas vieren en de sneeuwvlokken dwarrelen buiten rondom het huis. En nu op naar kerst .....
Wat zal het genieten zijn wanneer dit einde van het jaar ons trakteert op een witte kerst! 
Zou leuk zijn, toch?


via pinterest 
25.media.tumblr.com


En morgen ..... wordt er nog veel meer sneeuw verwacht! Dus doe voorzichtig wanneer je de weg op moet.

Geniet van de witte wereld .....


via pinterest
www.garnethill.com



& alvast een fijn en gezellig weekend! 

17 comments:

  1. Sommige mensen hoor ik nu al klagen over de sneeuw, maar IK kan er zo van genieten:) Heb dit jaar zo een zin in al die feestdagen, een witte kerst hoort echt op mijn verlanglijstje! Gisteren heerlijk Sint gevierd en het dwarrelende sneeuw maakte het plaatje helemaal af. Vandaag al voorzichtig met de eerste kerstdecoratie's begonnen, ook daar heb ik zin in. Van het wkend eens de kerstdozen te voorschijn halen...:D

    Jij ook een heel fijn wit wkend X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan er ook heerlijk van genieten, een witte kerst staat op mijn verlanglijstje:) Lekker binnen,kaarsjes aan, kopje thee en naar de dwarrelende sneeuwvlokken kijken...

    Liefs,
    SabihaX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik vanmorgen naar buiten keek was alles wit, wat een prachtig gezicht.
    Ik kan hier zo van genieten!

    Een witte kerst, dat zal helemaal fantastisch zijn.

    Een heel fijn weekend en lieve groe,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo van de sneeuw......vind het alleen mooi als ik niet naar buiten hoef....dus ga morgen heerlijk genieten...ben vrij dus......liefs van mij ...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zou mooi zijn een witte kerst maar genieten nu vast voor als het niet komt ...vind het heerlijkkkk lekker kaarsjes aan mmmm en natuurlijk uitkijken buiten als het glad is .... leuke plaatjes ...jullie ook een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel heel mooi, zo'n witte wereld.
    En het zal morgen nog mooier zijn.
    Had vanavond mijn oude moeder voor de telefoon. Woont in een straatje waar niet gestrooid wordt. Zij had er een wat andere mening over.
    Ben benieuwd hoelang we sneeuw houden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie post! Leuk die grote scrabbel-blok-letters!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful pictures and yes, let is snow, let is snow, let it snow... Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk warm binnen zitten, kaarsjes aan...en kijken naar de vallende sneeuwvlokken!

    Fijn winters weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet van die witte wereld. En een witte Kerst is helemaal sprookjesachtig.
    Hier is alle sneeuw van gisteren helaas verdwenen en al dwarrelen er vlokken, ze blijven niet liggen.
    Mooie sfeerfoto's
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kerst in groen - nee dat ist niet leeuk !! Ik geniet van de sneeuw , de winterwonderworld .
    Beste groeten ,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word door jullie aangestoken. Ik haat de winter en alle natigheid. Maar als ik jullie blije blogs lees...misschien ga ik het ook nog leuk vinden. Ik ga nu in ieder geval even sneeuwschuiven met de honden.

    Lieve groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan hier ook zo van genieten en...laat die witte kerst maar komen hoor ik omarm hem!!
    Geniet van het weekend, groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Let it snow...het sneeuwt nog steeds hoor...in het midden van het land genieten we nu van al die mooie vlokken...
    Voor jou ook een veilig en heerlijk weekend,

    Liefs,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jaaa, ik hou ook van sneeuw..;-))

    Al is het meeste al weer weg, het brengt de winter en de kerst direct een stuk dichter bij..

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These blocks are so cute. Oh, I wish it would snow. Enjoy the season!
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!

 

© Le Style All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger