Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Oude Stoere Werkbank

10.7.11







Een Oude Werkbank, als industrieel meubel. Het Merkplaatje is oud verweerd,heeft sleetse kleuren. Het is een "Oude Werkbank" uit een "Technische School". Mijn partner mocht hem 'vroeger' kopen voor tien gulden! Er zijn heel wat werkstukjes/werkstukken op gemaakt.  

Het onderstel en de poten vind ik ook erg mooi. De televisie, staat er nu nog even op. Wat kan ik hier mooi op decoreren. Dit zal nog vaak veranderen.

Een hele fijne, zonnige week! 

11 opmerkingen:

  1. Prachtig zo'n werkbank en ook nog eens helemaal in stijl gedecoreerd!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat goed de je partner deze gered heeft, dit soort spullen is te vaak verdwenen!!!
    Je kunt er eindeloos mee decoreren, heerlijk, ik denk nu al aan strandschatten of aan de herfst...nog ver weg maar ik zie het voor me.

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker stoer! Leuke blog heb je, ik ga me even aanmelden als volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, aanmelden kan niet zie ik, nou dan kom ik gewoon regelmatig bij je binnenwippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Room Seventeen voor je enthousiaste, hartelijke reacties op mijn blog.
    Zag dat je je wilde aanmelden als volger, dank je wel!
    Af en toe heb ik van die spookvolgers;-)
    Ze zijn er dan "weer wel" en dan "weer niet";-) Heb het helpforum al ingelicht! Browser legen helpt soms maar niet voldoende. GoogleChrome lukt wel;-)
    Hoop dat het aanmelden als volger de volgende keer lukt!

    Tot blogziens;-)

    Hartelijke groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave werkbank; ideaal om mee te decoreren!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wahah wát een prachtige werkbank :-)
    Het zou toch eeuwig zonde zijn dat deze aan je neus voorbij was gegeaan.
    We zien hem vast nog wel eens voorbij komen ;-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een bonk hout, dat zie je tegenwoordig niet meer.
    Wat een geweldig ding zeg, heerlijk om te decoreren.

    Groetjes loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohh zo 1 zoek ik al zo lang, maarja al vond ik er 1 kan hem nog niet kwijt denk ik haha.
    Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! Gewoon genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige werkbank hoor echt mooi heerlijk om te decoreren ....lekker genieten ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media