Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse grenen vloerdelen

20.8.11




Onze zithoek kan bijna weer ingericht.

Afgelopen week was de vloer bewerkelijker dan gedacht. De Franse grenen vloerdelen moesten we eerst ontvetten en schuren. Daarna kon de eerste white wash olie laag er met een dikke laag op aangebracht worden. Deze laag moest na tien minuten uitgewreven worden. Na drie lagen en twee dagen verder had de vloer de kleur die wij mooi vinden. 

In de volgende post, een glimp van de nieuwe vloer zoals die nu is. De wanden in de zithoek zijn bijna allemaal geverfd. Daarna verder met de kozijnen en dan..... inrichten!

Vandaag een uniek object opgehaald en een Franse paspop met industrieel onderstel gevonden! Ja, ook hiervoor moet tussendoor toch nog even tijd genomen worden;-)

Heerlijk genieten dit zomerweer, een fijne zondag!
_____

 

12 opmerkingen:

  1. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor, het klinkt allemaal helemaal in mijn straatje haha
    wat een boel werk hebben jullie al verzet, lekker dat het allemaal zo goed gaat (al duurde de vloer misschien langer als je verwacht had)
    succes maar weer, ben ook benieuwd naar je paspop!
    Fijne Zondag gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat klinkt inderdaad als heel veel werk.. ben benieuwd naar je foto's
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat veel werk.. maar wel met schitterend resultaat!! ik ben heel benieuwd naar je paspop:)
    veel succes met klussen, het inrichten is nabij!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klus zeg, maar als het goed is krijg je er ook iets heel moois voor terug! De vloer ziet er veelbelovend uit!

    Succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een karwei zeg! maar je hebt zeker eer van je werk! mooi hoor!
    Fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wahah dat is écht klusserdeklus ;-)
    Ik kan me voorstellen dat als je ziet dat het na elke behandeling mooier wordt dit een enorme drive is om door te gaan. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat !!!!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ik ben wel heel erg benieuwd naar de foto's straks. Jeetje wat een klus en wat heerlijk dat het er bijna op zit voor je.

    Je vloer is supermooi geworden en geloof me dat ik wel weet wat voor klus dat is geweest.

    Fijne zondag
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig hoor die vloer tis wat werk maar dan heb je toch wat .... nog veel klusplezier lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig...nu al en dan straks het leukste....
    INrichten!!!
    Ben benieuwd, wordt vast en zeker super!
    En kom maar op met die beelden van je vast prachtige paspop ;0)
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klus! Ik ben erg benieuwd naar je vervolg-foto's. Ik wil onze houten vloer in de kamer ook graag whitewashen, ik vind het zoooo mooi! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na deze klus ga je alleen maar genieten, je bent winterklaar...en nu alles op zijn plek, stylen, het wordt heel mooi, dat kan niet anders!!!
    Alhoewel inrichten met deze temperatuur is ook afzien hoor!!

    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een werk zeg...
    Ik ben nu wel heel benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media