Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

In de Leefkeuken .....

31.8.11





Oud Roomwit ijzeren regaal in originele verf

Het leefkeuken gedeelte kan gedeeltelijk weer ingericht worden. Aan de leliewitte wand heeft het regaal een plaatsje gekregen. Deze heeft een roomwitte kleur van originele verf met vleeshaken.

Op het moment hangt er een oude foto aan, met oude kantjes. De Franse kannetjes van Gien, daar middenin een oud literkannetje van Boch Frères La Louvière. Een oude poffert, oude bakvorm en een Frans eiermandje in witte originele verf.

Zo doet het leefkeuken gedeelte weer een beetje huiselijker aan. Nu verder met betegelen van de keukenvloer. De oude keuken wordt nog even verplaatst, voor de nieuwe eigengemaakte keuken geplaatst kan worden. Wij zijn dus nog wel even bezig!


Een hele fijne week verder.
_____



15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pendule uit je vorige post, echt een bijzondere blikvanger !

    en wat een bekend fotootje, die heb ik ook, gekregen van een naamgenoot van mij
    je hebt het regaaltje gezellig aangekleed, ben ook nog op zoek naar een eiermandje, dit witje is ook erg leuk
    succes nog weer
    fijne dag gewenst
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Móói en lekker sober is die ijzeren regaal.
    En die oude poffert: super !!!
    Als ik dat zo hoor is het een flinke klus.
    Ik ben erg benieuwd
    dan was ons "klusproject" een makkie ;-)
    Nouh wij gaan zo richting Nijmegen voor nr.4
    FIJNE DAG
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!!...klus ze !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er gezellig uit zeg! Succes met het vervolg!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je ijzeren regaal, vooral omdat het op natuurlijke wijze zo mooi oud is geworden. Hard werken nog, maar uiteindelijk kan je genieten van het resultaat, moet je maar denken...en in de tussen tijd kan je lekker genieten van de kleine en grote dingen die nu al af zijn.

    Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig authentiek regaal! en wat heb je er mooie spulletjes aanhangen!
    Fijne dag!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een plaatje!! succes met je keuken!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes! het ziet er al schitterend uit! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heeft je oude poffertvorm een bijzondere bodem......en je verzameling kannen...zo mooi!
    Fijne dag
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er mooi uit, helemaal mijn smaak!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat ziet er heel mooi uit, klus ze nog maar even.

    fijne dag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stoer hoor ziet er prachtig uit dat is heerlijk genieten veel plezier met klussen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door je reactie op mijn blogpost van vandaag, kom ik nu hier terecht..wat een prachtig blog! ik heb me dus gelijk gemald als volger :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er helemaal naar mijn smaak uit.
    Wat geweldig!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk ik hoe erzoooo van, alles van het gewone leven aan één regaal, Super! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media