Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Lovely new week.....

30.10.11


Een mooie liefdevolle nieuwe week.....

Het weekend is weer voorbij,  de wintertijd is ingegaan.....
Deze week begint alweer een nieuwe maand 'november'!
Een maand met lange avonden, de kou kan invallen.

De weervoorspellers voorspellen een Siberische winter.
Ik hoop op een winter die net zo zacht is
als deze herfst.

Dan mag in december zo rond kerst sneeuw vallen;-)
En in januari mag dan de Lente beginnen.
Nee,  ik ben geen wintermens,  sorry.
Excuses voor die mensen die juist 
 naar de Siberische winter
uitkijken;-).

Maar nu eerst een mooie nieuwe week,
geniet van elkaar en van de
dingen die je gaat doen!


Enjoy!
_____

21 opmerkingen:

  1. Ik sluit me helemaal bij je aan! Maar die voorspellingen wacht ik maar af, er werd ook een hele warme zomer voorspeld en voor zover ik mij kan herinneren hebben we die toch echt niet gehad hihi!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, vreselijk, ik heb een giga hekel aan de winter. Kou en vorst, vieze blubbersneeuw, en kale bomen. Schaatsen, bleh, warme chocolademelk, bleh. Geef mij maar zon, zee, en een lekkere mango smoothie. In New York is al tien centimeter sneeuw gevallen, je moet er toch niet aan denken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vind ik je hart mooi, jeetje, ik heb er wel een paar keer naar zitten kijken, heb je die zelfgemaakt?

    Ja ook hier liever de lente dan de winter, getver al dat gedoe met het openbaar vervoer, dat baggeren door sneeuw enz.

    Fijne week, Harriëtte
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We wachten het maar af wat voor winter het gaat worden.
    Gelukkig hebben we hier niet wat over te zeggen, de winter komt gewoon zoals hij komt met of zonder sneeuw.
    Mijn honden vonden het in ieder geval wel erg leuk vorig jaar in de sneeuw ha ha....

    Ook voor jou een hele fijne en liefdevolle week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...ik hou van de herfst en de winter, lopen in de regen, genieten van de kou...maar ik ga ook eerst genieten van een nieuwe week. Dat ook de nieuwe maand weer mooie dingen mag brengen voor jou.


    Een lieve groet van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi hart! Wat mij betreft hoeft die Siberische winter ook niet! Ik zag net de beelden op tv van een ondergesneeuwd new York (70 cm!), moet echt nog even niet aan sneeuw denken. Dus ga akkoord met jouw voorstel: sneeuw met kerst en dan op naar de lente!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zonder regen, dat is mijn wens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi hart!!...eh nou in Januari lente GRAAG !!........fijne week liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig hart ,we zullen er toch door moeten ,die winter ,bah ,voor mij hoeft het ook niet ,zoals vorig jaar al dat geploeter door die sneeuw ,oke ,tgeeft prachtige plaatjes ,maar
    Geef mij maar lente !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou...aangezien ik een lekker warm schapenvachtje heb en jij een warm hart...laat die winter maar komen hoor....maar alle gekheid...nee...liever niet zòn koude winter met allerlei gladdigheden zoals vorig jaar...ik ben toen een paar keer uitgegleden en wil dat noooit meer meemaken!

    Jij ook een hele fijne week,

    lieve groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat een móói hart euh zelf gemaakt ?!
    Kom maar op met die koude winter
    maar graag zonder sneeuw anders heb ik wéér, net als de afgelopen twee jaar, een lange periode "huisarrest". Nouh ja 'k zou van mijn krukken een paar skistokken kunnen maken. Of de man met de arreslee kunnen inhuren ;-) Laten we maar eerst afwachten !!!!!
    FIJNE WEEK Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je hart!! Ach elk seizoen vind ik eigenlijk wel leuk .Wat voor winter we krijgen ,we wachten maar weer af want al die voorspellingen geloof ik niet in .Ik wens jou ook een heel fijne week
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hope you have a great week.

    All the best, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een beetje winter mag wel, maar als je de voorspellingen hoort, dan word je niet echt blij (en dan denk ik niet alleen aan Syberisch weer, maar ook aan hoge energiekosten e.d)
    Eerst genieten we nog van deze week, heb net al buiten gevoeld, en het is bijzonder zacht :-)
    al zal ik wel blij zijn als het tandartsbezoek vanmiddag voorbij is blehhhh
    Fijne week
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja de winter komt...en dat geeft ook weer een heerlijke tijd!
    Ik hou van de sezoenen...ben een zomermes, maar probeer zoveel mogelijk ook van de winter te genieten...
    Wat een prachtig hart meis...een prachtige post!

    Wens je alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat ik er een beetje zo in sta al jij, die Siberische winter hoeft van mij nu nog niet,...maar zo rond kerst,..ach laat dan maar komen!

    Ook een hele fijne week voor jou!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hoop met jou hopen op een zachte winter.
    Fijne week
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk hart zeg!

    En na oud en nieuw, duurt de winter mij ook altijd veeeeelste lang.. Als de feestdagen weg zijn mag de winter ook weg! Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kom maar op met die winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hart en ik verheug me gewoon op het koude weer Heerlijk echt mijn maanden en dat met als sterrenbeeld Leeuw.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een witte kerst en dan op naar het voorjaar... Om heel eerlijk te zijn, maakt het mij eigenlijk niet zo heel veel uit, elk jaargetijde heeft zo weer zijn eigen bijzonderheden.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media