Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Summer Memories

28.8.12



Nog even de herinneringen van de Zomer overdenken, een plekje geven ..... Ik hoop dat jullie allemaal een goede Zomer hebben gehad met mooie dierbare herinneringen.

Foto's geven herinneringen weer ..... brengen je weer even terug op de plaats van bestemming. Tastbare herinneringen, zoals schelpen, zand etc. zijn leuke bewaar items. Leuk om deze items te bewaren in een glazen pot of meerdere potten op een dienblad of plank, zo blijft de vakantiesfeer nog even dichtbij ..... 



Ik heb genoten van de vakantietijd ..... Tijdens deze vakantie gebeurde er iets totaal onverwachts! Zodra alles rond is laat ik jullie weten wat er passeerde en staat te gebeuren!!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne verdere week. Hier gaan we nog een paar dagen genieten van vrijheid;-) vanaf maandag start het leventje van 'alledag' met school en werk weer .....


Lovely week
XOXO



Source photo: Madam Stoltz
Voor meer inspiratie, foto's en styling tips zie het laatste artikel 'eyecatcher' by Le Style Magazine.

18 opmerkingen:

  1. I have always loved shells - nice idea to keep them in a pretty jar like this one.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een leuk idee. Ik ben heel benieuwd wat er is gebeurd !
    Geniet er nog even van.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om dingetjes in een fles te doen,heb dit al eerder gezien op blogs,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed idee om zo de vakantie nog even vast te houden, ook als volgende week het normale leventje weer gaat beginnen.

    Je maakt het wel spannend, ik ben benieuwd wat er op stapel staat!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad! En het nog even zichtbaar vasthoudt...
    En je houdt ons in de spanning hoor!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk weer iets van je te horen Hariƫtte en dat je terug kan kijken op een heerlijke vakantie.
    Leuk om een vakantieherinnering in een potje te bewaren.
    Ben benieuwd wat voor leuks er op je pad is gekomen.
    Geniet nog even van het laatste stukje vakantie.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige fles ervoor ... geniet nog even lekker van deze dagen fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geniet nog volop van de zomer, het kan me niet lang genoeg duren :-)

    Spannende gebeurtenis? Even gokken, een reportage in een woonblad? Veel bloggers worden de laatste tijd benaderd door de bladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De simpele vondsten maken de herinnering zo mooi!
    En je maakt ons nieuwsgierig hoor...
    Komt vast nog wel:)


    Lieve groet van mij♥.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi flesje met herinneringen. Lekker nagenieten en succes met opstarten weer. Ben benieuwd naar je nieuwtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig haha, maar dat was vast ook je bedoeling.
    Ik heb net als jij ook allemaal schelpen in een glazen pot gedaan die ik in Breskens tijdens de vakantie heb gevonden....leuk !!!! Heerlijk nagenieten van de vakantie.....Nog een fijne week . Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik probeer nog even van de vakantie te genieten... want deze was leuk en weer zeer snel voorbij.
    En schelpjes die liggen hier ook nog huis hoor...
    Lief en tot gauw...
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zelf heb ik de vondsten inderdaad op een dienblad gelegd om even na te genieten, heerlijk ...;)
    Fijne dagen gewenst, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo leuk om nog even te genieten van de schelpen en het daarbij behorende vakantiegevoel:)

    spannend wat er is gebeurd!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt ;-)

    En de flessen die had ik al gezien en vind ik super mooi.

    Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad, veel energie hebt opgedaan want ik denk......dat je dat de komende tijd nodig zult hebben.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke herinnering van een heerlijke mooie zomer......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook genieten van de laatste dagen...ben benieuwd wat er passeerde in de vakantie! Spannend...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Glaswerk met vakantieherinneringen erin blijft mooi om mee te decoreren!
    Ben benieuwd naar het nieuws...

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media