Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Stylish .....

7.9.12


Stylish tafelen met Dalani & DM CREATION





Bij Dalani.nl zag ik deze DM Creation collectie. DM herziet de klassieke keuken met prachtige slabakken, kommen, snijplanken en slacouvert. Praktisch, mooi en eenvoudig schoon te houden. 

Sfeervol om de tafel te stylen met naturelle bamboetinten, de kommen zijn gecombineerd met een glanzend afgelakte witte buitenkant. Zag ze ook in andere 'nieuwe trendy' kleurstellingen voorbij komen, maar mijn persoonlijke voorkeur ging naar de witte variant.

De lepels en spatel zijn leuke blikvangers met het witte streepje. Deze hebben een plekje gekregen bij de andere pollepels en spatels in de kan op het aanrecht. 

Toch een leuk concept van Dalani deze online shoppingclub, zie vaak leuke acties per mail voorbij komen;-) Ook belang bij de shoppingclub? Lid worden kan heel gemakkelijk en is gratis. Nadat je gratis lid bent geworden bij Dalani.nl ontvang ook jij de nieuwsbrief met alle kortingsacties per mail. 

Volgens de weervoorspelling gaan we dit weekend nog even heerlijk Nazomeren!
Geniet van je weekend!


Lovely Weekend
XO






13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen. Zeker zijn die spatel en lepel heel leuk met die witte streepjes erop... De slakom vind ik helemaal prachtig. Toch maar eens gluren bij hen...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er trek van, ziet er mooi uit!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het apart en stijlvol, maar ik houd het geloof toch bij mijn oud servies. Toch een leuk adresje om eens te kijken!
    Ik wens jou ook een fijn en zonnig weekend!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor!!!...fijn weekend...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stylish indeed! Love it! Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een volgster bij!!! Mooie blog :-) Geniet van het prachtige weer vandaag!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke spulletjes weer.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die slakom en couvert, ik zou ook voor het wit kiezen, alhoewel is ook steeds meer voor de donkere kleuren ga.
    Ik ga zo even kijken naar de Fairs op je andere site.
    En daarna weer buiten genieten van het prachtige weer.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die spullen in bamboetinten, ben benieuwd naar de website! En bedankt voor het overzicht van herfstfairs, altijd handig! Geniet van de zon! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige spullen.......voor het bestek vindt ik mooi. Ik heb zelf alles in Saks wit/baluw, dus dat gaat niet passen. Alhoewel het bestek....mmmm.....toch maar even kijken.....hihihi...
    Fijn weekend.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie set, op die manier wordt tafelen heel mooi en zeker genieten...
    Ik ga eens kijken bij hen.

    Fijne week!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ziet er leuk uit een aanwinst voor op de tafel ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media