Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Simplicity

31.5.13


Flower style








Eenvoud, ook qua bloemstyling vind ik puur genieten. Telkens dacht ik; 'het is toch zo druk en rommelig laat dat bloemetje maar'. Bij het zien van deze Hortensia en Pioenrozen in knop wist ik dat het goed zal zijn even weer sfeer, gezelligheid en een rustpunt in huis. En dat effect heeft het! De Hortensia tak kreeg een plaatsje in de oude apothekersfles van blank glas

Simplicity in flower styling. I find it pure enjoyment. It gives atmosphere, cosiness and a resting point in the House. It makes me happy!


Happy Weekend!
Enjoy

XO
Yet



15 opmerkingen:

  1. Eenvoud is ook mooi, voor mij hoeft het ook niet té! Bij de planten is de hortensia hier favoriet.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel maar wel heel mooi, eenvoud siert!!!

    Geniet tussen de bedrijven door ook van een zonnig weekend!!
    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yet,
    Prachtig, dit ton-sur-ton, wit-op-wit, en dan dat mooie donkergroene blad erbij.
    Heel veel rust straalt dit juist uit vind ik... Ik geniet van de aanblik.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Yet! Heel veel succes met het klussen en een fijn weekend!

    Groeten,
    Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van witte bloemen, prachtig! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eenvoud siert! Prachtig!
    Fijn weekend!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja bloemen....ik zou niet zonder kunnen hoor....mooi de witte hortensia! ...prachtig !!!!!...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto, maar dat zijn we (v) gewend van jou.

    Fijn weekend.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi... wat is eenvoud toch prachtig! Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoud is prachtig! Hortensia's en pioenen... het blijven mijn favorieten.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, Yet!
    Hier heb ik ook zo'n witte hortensiatak. Gaat zoveel rust van uit.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze bloem van de Hortensia, laat zien hoe mooi eenvoud is.

    Een hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn de simpele dingen die een groot verschil maken;)

    Liefs Sab

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media