Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

LE STYLE STUDIO & Le Style shop

26.10.13


are online!




LE STYLE STUDIO is ONLINE, zo ook de gloednieuwe online Le Style shop. Ik ben zo enthousiast om na maanden van hard werken het eindresultaat te kunnen presenteren. Mijn speciale dank aan alle mensen die achter de schermen hebben support en de ontwikkeling en realisatie mede mogelijk hebben gemaakt!

Neem een kijkje op de gloednieuwe site van LE STYLE STUDIO vanwaaruit je kan doorklikken naar Le Style shop. Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat je er van vindt. Het assortiment in de Shop zal nog worden uitgebreid. Ik zal je via blog Le Style, Facebook & Twitter op de hoogte houden van updates, nieuws en nieuwe producten. 

Vandaag is een Feestje!


Enjoy living!!

Yet





16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de opening en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !!!..liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Yet!
    Heerlijk om al je werk bekroond te zien.
    Ik ga op beide sites even kijken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, wat ben jij druk. Je huis en nu dit project...maar wel erg gaaf hoor. Op je blog heb je een stijl die ook in de webshop terug te vinden is. Ik wens je heel veel succes!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er geweldig uit!!! Heel veel succes Yet!
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yeah!! Fijn dat het af is, succes! x Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je shop! Ik wens je veel plezier en goede verkopen toe, spannend! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeee gefeliciteerd!!
    Ziet er goed uit allemaal :) ik wens je alle succes!

    En natuurlijk super leuk om de kaarten terug te zien!
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff fijn dat het af is..is een hele klus..
    Het ziet er super uit..
    Veel succes..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Yet,
    Je site ziet er prachtig uit!
    Ik wens je enorm veel succes.
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige site, kom zeker een keertje langs.

    Heel veel succes!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super uit....veel succes met je nieuwe shop.....ik ga je op fb toevoegen en zet je shop bij de favo's ...fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Yet, wat ziet het er mooi uit zeg, ik heb even lekker rondgeneusd en dit belooft veel goeds.
    Je zit wel op een lekker stukje daar midden in het centrum, onze jongste dochter
    bezoekt daar regelmatig de universiteitsgebouwen:)
    Ik wil je veel succes wensen met deze start!!!

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Yet, van harte gefeliciteerd met je nieuwe shop en site! Ziet er allemaal heel stylish verantwoord uit hoor! Supergaaf!! Wat een werk heb je verzet meid! Ik wens je heel veel succes en vooral plezier met al het nieuws wat je begonnen bent. Ik heb nu in elk geval een goede reden om een keertje Groningen te bezoeken (wat ik altijd al wilde...)
    Fijne dag verder,
    Lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte proficiat met je shop, Yet! Ik ga eens kijken!
    Veel succes gewenst!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte Yet, met de start van je nieuwe shop en studio!!!
    Wat leuk en wat een goed initiatief!
    Heel veel succes hoor, gaat je vast lukken!
    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media