Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Candle Light

14.11.13

Tallow










Sommige producten hebben elkaar altijd nodig. Ze horen bij elkaar zoals een hamer en een spijker, bed en deken en kop en schotel. Door ze samen te smelten in één materiaal wordt hun relatie duidelijk. Helemaal van kaarsvet.

Zo sfeervol nu de dagen weer korter zijn, kaarslicht ..... Deze unieke handgemaakte kaars is Dutch design. Bij Le Style shop is de Tallow nu verkrijgbaar in 12 zachte kleuren. 

Neem een kijkje in de shop klik



Image credits:  Lisa Klappe
Designed by:   Ontwerpduo
For sale by:     Le Style shop


11 opmerkingen:

  1. Echt prachtig, zonde om ze aan te steken.

    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kandelaar/kaars Yet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit zijn hele leuke. In mijn woonplaats is een hele luxe winkel die verkoopt ze ook!
    Veel succes Yet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kandelaar, en zoveel kleuren....
    Maar moet zeggen dat ik in eerste instantie naar die foto's zat te kijken. Die vind ik ook heel mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, net als Lia vind ik de foto's overigens ook erg mooi.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Originele post!ik wist niet dat je een webshop had, ziet er mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke fotoserie van deze super kandelaar, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaars en kandelaar ineen!
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kandelaar zeg!
    Heel gaaf!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi !!!...fijn weekend...liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media