Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

2013

30.12.13

Happy 2014!

23 opmerkingen:

  1. Jij hebt zeker een enerverend jaar achter de rug, een jaar waarin je een aantal mooie stappen hebt gezet. Ik hoop dat deze stappen in 2014 een gewenst vervolg krijgen en jij je plannen verder vorm kunt geven. Ik blijf je daar uiteraard graag in volgen.

    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 toe! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je blog nog niet zo heel lang, maar dat ga ik zekers doen in het nieuwe jaar. Mooi blog met leuke inspiraties!
    Leuk te lezen hoe jij jouw jaar hier voorbij laat komen, een mooi, bijzonder jaar voor jou!

    Ik wens je een nieuw jaar toe met veel inspiraties, dromen en leuke blogposten!
    Fijne jaarwisseling!

    Warme groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een heel mooi en gezond 2014.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Yet! Ik wens jou ook een fantastisch mooi, inspirerend en gezond 2014!
    Goed bezig geweest afgelopen jaar meid! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel voor je mooie berichtje op mijn blog!
    Ik wens jou en de jouwe een fantastisch 2014 vol gezondheid en gezelligheid, inspiratie en creatie en bovenal Liefde en Licht!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yet,
    Wat heb je dat mooi verwoord. Ik ben heel blij dat je zo vol tevredenheid kunt terugkijken op het afgelopen jaar.
    Heerlijk tevreden. Dat mag ik graag zien... Daar word ik ook blij van...
    Ik wens je een heel mooie jaarwisseling en een fantastisch, gezellig, creatief en bovenal gezond nieuw jaar...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat begrijpt toch iedereen....naast een overvolle agenda ben je blij dat je eens een avondje voor jezelf hebt! Daar hoef jij je niet voor te excuseren.

    Ik wens je, met allen die je lief zijn, een fantastisch nieuwjaar! Neem ons mee in je droom en GENIET!!! Dan genieten wij met je mee.

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie jaarwisseling en een fantastisch 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een inspirerend 2014 toe!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Yvet.
    Allereerst bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik geniet net als jij, ook van elke reactie. Ik genoot nu ook van je post,. Je hebt het heel mooi verwoord! Ik hoop op veel goeds en moois voor jou in 2014.
    Ik blijf je ook in 2014 weer met veel plezier volgen.
    Een fijne jaarwisseling.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Yet...ik blijf je zeker volgen..veel te leuk wat je allemaal doet !!..ik wens je veel gezelligheid en een goede gezondheid voor het nieuwe jaar.....dat 2014 jou jaar mag worden...liefs Ria...x !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Yet, Soms zijn er gewoon andere zaken die net even eerder komen dan het blog, en dat begrijpen wij volgens mij allemaal heel goed. Ik wens je een sprankelend nieuwjaar. Maar eerst een hele fijne oudjaarsdag.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij jou straalt de positiviteit er vanaf....en ik hoop dat het in 2014 jou mag blijven vergezellen....de beste wensen voor het nieuwe jaar.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi dat je zo bezig bent met het vormgeven van je dromen en ideeën !
    Ik wens je daarbij in het nieuwe jaar ook veel geluk.
    Leuk dat je ons mee blijft nemen in alle ontwikkelingen ,
    ik volg je blog altijd met plezier en ook ik laat niet altijd een reactie
    achter puur uit tijdgebrek of andere prioriteiten.

    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar dan maar ;-)
    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Yet!
    Gewoon doorgaan hoor, dan maar wat minder bloggen! Komt vast wel weer, ik blijf je volgen!

    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Yet,

    Een jaar met inspiratie, passie en vooral veel liefde, dat wens ik je toe.
    Ga genieten op je mooie nieuwe plekje.......

    Happy 2014 voor jou en je gezin.

    Liefs,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kom jou ook voor het nieuwe jaar veel inspiratie wensen en een gezellige jaarwisseling...
    Mooi is je blog....hout is zo puur en warm....mijn vader was meubelmaker en was ik vaak in zijn werkplaats te vinden alleen de geur al....heerlijk!!!

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellige jaarwisseling gewenst en voor 2014 veel geluk en gezondheid.

    Een heel nieuw jaar voor ons. vol met nieuwe kansen en mogelijkheden... ik kijk er naar uit.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy New Year Yet! Ik geniet van je altijd mooie inspiratie! Soms zijn andere dingen even belangrijker! Heel veel succes met alles! X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige woorden Yet, en ik herken de blogdip....bij mij komt het doordat ik gewoon te druk ben met andere leuke dingen en dan schiet het er bij in! Dit jaar staat het wel boven aan dat ik wat meer ga posten, misschien krijg ik dan meer volgers, haha! Ik ben eerlijk gezegd ook wel een beetje verslaafd aan instagram(sabihabarkey) dus daar kan je me wel dagelijks vinden;)

    Ik wens jou een inspirerend, vakkundig, innovatief en creatief 2014!

    Xsab

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hoop dat je weer een beetje uitgerust bent van je enerverende jaar. Wat fijn hè dat zoveel van je dromen zijn uitgekomen. Daarom wens ik je nu alvast een heel fijn en inspirerend 2014. Go for it!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media