Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Mood | Weekend!

9.8.14



Home alone! Heerlijk even tijd voor mezelf ;-) Met favoriete tijdschriften, boeken en sfeer om me heen, gewoon even genieten. Soms lopen de dingen zo anders als gepland en/of gedacht ;-) ! De laatste tijd heb ik heel wat losgelaten en een andere kijk op 'dingen' gekregen. Ik kan nu vertellen dat dit mij weer sterker maakt en zorgt voor persoonlijke groei. Maar het kostte ook heel wat energie! Ik hoop dan ook de komende weken weer wat energie bij te tanken. Na de vakantie start ik met nieuwe uitdagingen en ontwikkelingen. Een goede balans tussen wat energie kost en waar ik energie van krijg is zo belangrijk. De verbouwing gaat naast al het andere ook gewoon door. Het heeft heel veel tijd gevraagd, veel bijstel qua plannen, andere keuzes en een andere tijdsplanning. Binnenkort neem ik jullie weer even mee in een binnenkijkers post ;-)

Voor nu een heel fijn weekend verder! 


Enjoy living!

xoxo
Yet

7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je straks genoeg bijgetankt bent en een goede balans kunt vinden in je nieuwe uitdagingen, Yet. Maar zo te vernemen gaat je dat lukken! "Good enough is the new perfect" , dat is een mooie quote als je een veranderde kijk op dingen van het leven hebt gekregen, ik kan me er wel in vinden...en het maakt je persoonlijk zeker rijker, mits je zover bent om het te kunnen accepteren ;-)

    Geniet van de rust en de dingen die je blij maken...ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk, genieten van en mooi tijdschrift en helemaal bijtanken.
    Ik ga eens op zoek naar deze beauty en hoop dat je je balans vast weet te houden!
    Happy weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de rust, daar krijg je ook nieuwe energie van. Lekker rustig aan even hoor meid, dat heb je op z'n tijd heel hard nodig. Zeker als je in een hectische verbouwing zit. Dat vergt veel van je...
    Ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe je huis er momenteel uitziet... dus kom maar snel met die binnenkijker...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Af en toe tijd voor jezelf is heel belangrijk! Geniet ervan :-)
    Ben zo benieuwd naar de vorderingen van jullie mooie huis!!

    Fijne zondag alvast
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat het niet allemaal liep zoals je had gedacht, maar daar kun je misschien ook je voordeel uit halen. Net als de anderen ben ik erg benieuwd naar de metamorfose die jullie nieuwe huis ondergaat.

    Zorg goed voor jezelf, Yet! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet ervan!!!!!! Hopelijk kun je weer positieve energie op doen uit wat je allemaal gaat doen.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij een beetje van hetzelfde laken en pak, heerlijk om van je foto's te kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media