Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Blog Tip!

17.12.14




© photos: Kristofer Johnsson - Images in Grayscale

Blog Tip! Kom je vaker even een kijkje nemen op mijn blog? Dan weet je vast wel dat ik hou van zwart wit fotografie en styling. Ken jij de Zweedse interieur en lifestyle fotograaf Kristofer Johnsson? Hij heeft een tumblr. blog Images in Grayscale. Zijn styling foto's zijn sober, stoer, in de industriële stijl en met design items waar ik zo van hou. Spreken de bovenstaande foto's ook jou aan qua sfeer? Neem dan vooral een kijkje voor meer inspiratie!

xoxo
Yet

6 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's hoor......liefs Ria ..?,...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet mijn eigen stijl, maar wel heel erg mooi!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heel mooi Yet <3 !!! x Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yet,
    Ik hou best van zwart-wit foto's maar ik vind zijn foto's, tenminste die ik zie als ik doorklik, erg donker...
    Jouw zwart-wit foto's spreken me meer aan, je houdt het lekker licht...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's maakt hij, een mooie inspiratie bron voor jou, Yet. Ik ben ook een groot liefhebber van zwart/wit foto's, ook voor in huis. Ik vind zijn foto's , eerlijk gezegd ietwat té donker..
    Fijne dag vandaag
    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, Yet!
    Het geeft veel meer subtiliteit.
    Toch leef ik liever in kleur, want kleur spreekt veel meer je emoties aan.
    Ik denk als ik altijd in zwart/wit of kleuren grijs zou moeten leven, dat mijn humeur er op den duur onder gaat lijden.
    Dat wil niet zeggen dat het mooie foto's zijn!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media