Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Interview Flinders Magazine

13.12.14

foto & styling © Yet Le Style Studio

Even een leuk nieuwtje! Kennen jullie Flinders Magazine? Flinders, mijn favo shop voor het kopen van design artikelen. Zoals mijn laatste aankoop voor Le Style Studio; de toolbox van Vitra. Een andere favoriet van mij: Flinders Café Groningen. Dit café heeft een prachtige plek, in het Groningse Noorderplantsoen. Een heerlijke idyllische plek om te genieten van leuk gezelschap, lekker eten & drinken en om daarnaast het design te bewonderen. Vandaar dat ik het zo leuk vind dat 'juist zij', mij benaderden voor een interview! 

Benieuwd? Lees het artikel dan maar eens door bij Flinders Magazine.


Ik wens je een inspirerend weekend!

xoxo
Yet

8 opmerkingen:

  1. Hoi Yet,
    Wat een leuk stukje is dat geworden... leuk dat ze jou benaderden voor dit interview...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Yet, wat leuk dat je benaderd werd voor een interview en terecht! Je hebt binnen de bloggers een eigen stijl en al is dat niet de stijl die ik hier thuis doorvoer, toch vind ik het mooi. Het doet mij altijd weer een beetje aan de tijd denken dat ik meer richting VT Wonen zat. Ik had voor jou gehoopt dat jouw huisje al iets verder zou zijn. Maar gelukkig was er ook goed nieuws...dat je vaker een post op je blog gaat plaatsen. Joehoe ;-)!!!

    Fijn weekend nog. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve enthousiaste reactie Ingrid! ThanX voor de complimenten, hier ben ik even stil van .....

      Verwijderen
  3. Wat leuk zeg...!!...ik wens je een fijne zondag lefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je hiervoor benaderd bent en wat een leuk interview! Het journal op de foto heb ik ook, mooi is hij hè? Ik hoop dat je huis snel vordert! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk te lezen dat je het een leuk interview vindt! Wat leuk dat jij de journal ook hebt, Ja, ik ben er zo blij mee, super design! ThanX Pascale

      Verwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media