Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

daily beginnings

21.3.15





— Cathérine Lovatt

Daily beginnings" is een servies ontworpen door keramiste & designer Cathérine Lovatt, voor Serax en bestaat uit sobere vormen in 3 kleuren (roze, zwart en wit). Het vertrekpunt voor de serie  "Daily beginnings" is het ontbijt.  Dagelijks starten we meestal onze dag met een ontbijt, vandaar de titel "Daily beginnings". 
Fijn begin van de dag! Maak er iets moois van dit weekend.
XO
Yet
Bron & foto's Serax

6 opmerkingen:

  1. Ik heb een zwak voor mooie kommetjes, bordjes en kopjes. Deze zijn echt heel erg mooi. Het drinkt toch ook gewoon veel fijner uit zo'n mooi kopje vind ik. Fijn weekend, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yet,
    Een hele mooie lente gewenst!
    En wat mij het eerste opvalt aan het servies, wat ik heel mooi vind, zijn de zachte kleuren, zo mooi!
    Van kleuren word ik blij, maar pastel is zo subtiel.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens ook jou een fijne lente toe, Gerry!

      Verwijderen
  3. Een heerlijke start van de dag Yet,
    wij zijn van die mensen die al snel het zelfde kopje pakken:) maar als ik dit zie....
    Dan moet ik toch maar zoiets in de kast zetten.....dat maakt je dag.

    Liefs, Eefie


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van servies....is dit merk ook van die mooie koffiepot gieters of gen ik nou in de war,....owww die roze zo mooi.!!!..liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Ria! Ik denk dat je de theepot uit haar vorige collectie bedoelt. Deze theepot van keramiek is ook ontworpen voor Serax door Catherine Lovatt'. Als onderdeel van haar collectie 'Family Set', een servies in mat keramiek die bestaat uit 6 verschillende basis vormen gebaseerd op de cilinder. Deze theepot staat op mijn wishlist ;-)

      Verwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media