Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Inspiratie

12.4.15




Stoer industrieel
Less is more is de ontwerp filosofie van de in Duitsland geboren, in Italië gevestigde ontwerper Katrin Arens. Haar ontwerpen krijgen vorm samen met ambachtslieden, de producten worden gemaakt van teruggewonnen hout uit vervallen landhuizen en verlaten kelders. Dit idee van duurzaamheid en continuïteit informeert al haar werk. In de afgelopen 20 jaar maakte zij haar naam bekend over de hele wereld. Ik hou van haar stijl! Wat vind jij ervan? 
Meer inspiratie vind je op haar site: designer Katrin Arens 

Morgen kan je op Le Style Studio blog, inspiratie opdoen qua styling tips voor de tv. Vind jij dit ook zo'n lastig style object in je interieur? 


Ik wens je een fijne nieuwe week, maak er iets moois van!

XO
Yet

9 opmerkingen:

  1. Wat een eerlijke en stoere materialen Yet, ik hou wel van die stijl vooral als het in een grote ruimte toegepast kan worden, mooi voor in een keuken, maar ook in je werkruimte.

    Fijne week!
    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker stoer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik vind de tv's ook zo'n onmogelijk ding. Gelukkig hebben wij hier niet zo'n heel groot bakbeest. Helaas zijn er maar weinig witte tv's. Ben benieuwd naar je tips Yet. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral het aanrechtblok vind ik geweldig. Ik vrees alleen dat ik het nooit 'zo less' zou kunnen houden, alhoewel ik wel vind dat het enorm veel rust uitstraalt.

    Een fijne week, Yet. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor en vooral stoer ook..!!...fijne week liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het aanrecht vind ik geweldig en de ruimte straalt een heerlijke rust uit!
    Voor jou ook een fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige keuken, ik hou er wel van. Stoer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stijl!! Ik hou ervan :-)

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg! Ik heb eindelijk mijn steigerhouten tafels besteld, ik verwacht hem in het nieuwe jaar. Nu de rest in het huis nog aanpakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media