Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Chinees lantaarnplantje

21.11.16




EENVOUD

Simpele eenvoud, vind ik mooi in mijn interieur. Dit zie je ook terug in mijn keuze qua groen. Het Chinees lantaarnplantje, straalt die eenvoud uit. Het past bij het sobere, stoere, industriële sfeertje in mijn keuken. Het is ook een makkelijk plantje merk ik. Ik heb geen groene vingers, dus ga ik graag voor makkelijk groen. Dat groen wordt wel steeds meer hier in mijn oude stadshuisje. Hoe is dat bij jou?

XO
Yet

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukie.....fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier slechts groen van een paar voorjaarsbollen en een ingedroogd boeket...maar echt groen is dat laatste ook niet meer. Voorlopig ga ik toch liever voor stoere takken, alhoewel ik dit plantje bij jou wel erg leuk vind staan.

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. VInd niet alle planten leuk maar deze staat hier ook al maanden leuk te zijn. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou wel van een beetje groen in huis. het Lantaarntje vind ik ook erg leuk.
    Maar ik vind het vooral 's winters wel erg moeilijk. Dan mislukt er nog weleens een plant.Vooral de warme lucht van de verwarming, daar houden planten niet zo van.
    En ik heb zelfs gemerkt dat ik een cactus kan laten sneuvelen.
    Buiten kan ik er beter mee overweg.

    Liefs Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lantaarnplantje was in de jaren 80 ook helemaal hip. Wat een mooi contrast het ijle plantje met die stoere en ruwe muren. Daar hou ik wel van. Ben hier in mijn nieuwe (oude grachtenpand) nog erg aan het zoeken en op dit moment zal het straks vooral het natuurlijke grijsgroen voor de kerst zichtbaar zijn. groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media