Linnen




KEUZES

Kiezen is soms zo moeilijk! Ik ben momenteel helemaal weg van linnen. Linnen heeft een mooie authentieke, pure sfeervolle uitstraling. Daarnaast is linnen veel sterker dan katoen. Ik heb al twee linnen theedoeken deze bevallen zo goed. Ook in de slaapkamer lijkt linnen mij zo mooi, sfeerbepalend en heerlijk om onder te slapen. Linnen is lekker koel in de zomer en warm in de winter.

Bij 'By Mölle' vind ik het mooiste linnen. Een paar weekjes geleden vroeg ik een gratis kleurstaaltje aan, zo kan ik beter een keuze maken. Dat hielp zeker! Ik heb besloten voor de slaapkamer voor wit linnen te gaan. De theedoeken hebben de kleuren; Misty Grey & Denim Blue. Misty Grey is mooi passend bij mijn neutrale basic basis in de keuken, dit straalt een mooie soberheid uit. Het Denim Blue, is ook verrassend mooi, het is een stoere kleur. Nu nog een keuze maken voor tafellinnen. 
Dit vind ik nog best een lastige ;-)

Na ontvangst van het kleurstaaltje, heb ik dit filmpje gedeeld op Instagram
Nu deel ik deze ook nog even hier. 






XO
Yet




 

LE STYLE © design by Blog Milk