make the most of it


Als je echt iets wilt, moet je ervoor gaan. Alles kan, er zijn geen grenzen, doe vooral dat wat jou gelukkig maakt. Volg je dromen, welke dat dan ook zijn. Uit je veilige bubbel stappen is niet eng, het kan je leven verrijken. Je hebt maar één leven, why not make the most of it? 



TRY SOMETHING NEW

In 2016 heb ik voor mezelf gekozen. Belangrijk! Zeker na mijn burn out. Het herstel duurt lang, mijn grenzen in de gaten houden blijft belangrijk. Het voelt als een 'nieuwe ik', die ik nog goed moet leren kennen. Daarnaast is mijn energie nog niet op peil, ik heb vitamine b12 tekort. Dit zorgt momenteel nog voor verminderde energie en klachtjes. Voor mij was het belangrijk mezelf tegen te komen, te luisteren naar mijn diepste gevoel, mijn hart open te stellen. Het is belangrijk mijn dromen na te jagen en mijn hart te volgen! Dit maakt zo gelukkig! 



LEAVE A LITTLE SPARKLE WHEREVER YOU GO!

Ik wens je een gezond, liefdevol, gelukkig & inspirerend 2017! Proost, Kus, Knal en Hou het veilig. Swing het nieuwe jaar in. Have fun! And I'll see you in January..... 2017!

XO
Yet
 

LE STYLE © design by Blog Milk