Weekend dingen


LEUKE DINGEN

Soms is een weekend volgepland met leuke dingen, dit weekend is er zo één! Herken je dat? Gisteren gingen we van feestje naar feestje. Gezellig! In zo'n weekend vind ik het belangrijk ook even 'Me time' te hebben. Dat is voor mij een 'Slow morning', waarbij ik de tijd heb te rommelen in huis. Rustig een koffie en/of theetje te drinken. Woonmagazines door te bladeren, even mijn favoriete blogs bij langs om de updates te bekijken en bij te lezen. Dit doe ik het liefst in de leefkeuken, daar is het lekker warm en gezellig, zeker op zo'n grijze dag als vandaag. Wat is jouw ultieme me-time momentje?

Geniet van je weekend!

XO
Yet

6 opmerkingen:

  1. Hoi yet,

    Zo mooi vind ik de zachte kleuren in je huis. Het grijs op de vloer met het wit, naturel en hout...werkelijk prachtig !
    Ook dit vind ik dus een hele fijne sfeer. Stoer maar dan een zachte variant.

    Dank voor je advies wat betreft de slaapkamer. Vindt het erg lastig want aan de ene kant vind ik dus de zachtere kleuren mooi maar houden we beide ook wel van een beetje meer contrast. Maar moet ook niet te hard worden. De muren zijn we eerst aan het witten nu maar daarna moeten we beslissen want het nieuwe bed komt al vrij snel.

    Fijne zondag verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ben heel benieuwd waar jullie voor kiezen ;-) Succes!

      Verwijderen
  2. Oja mijn 'me-time-moment' is als ik aan de eettafel zit waar ik zicht heb op de woonkamer, keuken en achtertuin.
    Lekker met mijn rug tegen de verwarming, kopje thee erbij en heerlijk inspiratie opdoen bij allerlei leuke woonblogs.
    Waaronder die van jou. ;-) Jammer alleen dat de blogs niet meer zo actief zijn ...
    nogmaals groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Herkenbaar ;-) Zeker jammer dat blogs minder actief zijn! Ik ga door met bloggen, de combinatie van beeld & het creatief schrijven vind ik super leuk. Het selecteert ook de gepassioneerde bloggers blijven wel bloggen ;-)

      Hartelijke groet!

      Verwijderen
  3. Eerlijk gezegd heb ik tegenwoordig zoveel me-momentjes, dat er niet echt een favoriet meer tussen zit. Maar ik kan er nog steeds van genieten hoor :-). O ja...van de laatste tijd is wel dat ik veel beter kan uitslapen! En als er dan verder niemand thuis is, kan ik er best een tijd over doen voordat ik mijn bed uitstap. Lekker onder een warm dekbed alle mooie IG foto's bewonderen...heerlijk!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie, Ingrid! Zo herkenbaar, heerlijk is dat! Geniet ;-)

      Liefs!

      Verwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






 

LE STYLE © design by Blog Milk