Een mooie mix




KEUKEN STYLING

Keramiek, helder glas, hout, ruw zink & a drop of gold, wat een mooie mix! Deze styling mix is van house doctor. Ik hou van de openheid en de mooie lichte kleuren, het geeft een fris en opgeruimd gevoel. De toevoeging van een beetje natuur, met een vleugje groen en wit benadrukt dat fijne frisse gevoel.Ook bij mij zie je de open, rustige basis terug door gebruik van blank houten planken. In 2016 schreef ik een blog post over keuken ideeën en gaf ik je een kijkje bij mij in huis. ;-) Weet je trouwens dat deze planken met keukenspullen niet in mijn keuken hangen, maar in de gang? In mijn compacte keuken was geen ruimte voor mijn gehele keramiekverzameling. Het heeft iets unieks & daar hou ik van! 


TRENDS 2017

  • koper is passé, we zien nu goud, messing en brons
  • wit marmer is passé, we zien nu gekleurd natuursteen
  • we zien diepere en warmere kleuren, zoals bruin en terracotta
  • groen = booming! 
  • Door toevoeging van planten maar ook door een groene touch van materialen, stoffen & verf. 
  • Schilder bijvoorbeeld een wandje groen! 

Wat vind jij van de nieuwe trends?

XO
Yet




 

LE STYLE © design by Blog Milk