Kijkkastje








UNIEK

Een speciaal plekje voor mijn keramiek verzameling! Voor items die even in de schijnwerpers mogen staan. Ik was er al even naar op zoek. Zoals dat wel vaker gaat, gaan er allerlei creatieve ideeën in gedachten voorbij. Soms twijfel ik dan nog en bij twijfel niet doen, heb ik door de jaren heen wel geleerd ;-) Het leuke is dat het deze keer wel heel anders werd dan alle opties die in gedachten de revue passeerden. Door de herfstvakantie had ik wat meer tijd om eens goed rond te neuzen. Kijk! Dat is het! Dacht ik bij het zien van de oude hoge taartentrommel/of het taartenblik. Met deze unieke, authentieke vondst heb ik een uniek 'kijkkastje' van emaille, voor unieke vondsten. Helemaal leuk, is dat deze als originele kleur van dat 'oude groen' had, daarna is deze wit geverfd. Door de jaren heen komt nu het oude groen weer in zicht. 






Zie je!


Fijn weekend!
Yet



 

LE STYLE © design by Blog Milk