boompjes






UNIEK


Gezien! Op Instagram. Deze unieke houten boompjes van Forge Creactive uit Brighton. Ik hou van hout. Ook hier vind ik weer de eenvoud, het simpele, het tijdloze, waar ik zo van hou. Deze verzamelbare, abstracte boompjes worden met de hand op een draaibank gedraaid, zo is elk boompje uniek. Er worden off-cuts gebruikt, van een grote verscheidenheid aan bossen en hout, zo veranderen ze in verschillende gevormde boompjes. Op deze manier krijgt ieder boompje een eigen uniek karakter. Ik ging voor een 'Woodland', een set van vijf boompjes. Het design heb ik per boompje gekozen en gevraagd of de set in 'licht' hout gemaakt kon worden. Dit is het resultaat! Ik ben er verliefd op ;-) Het andere boompje, die ik een plekje gaf in de oude decoratieve keukenzeef, had ik vorig jaar al. Weet je nog?


Fijn weekend!
Yet






 

LE STYLE © design by Blog Milk