Toef







VERANDEREN

Dat dit style hoekje ging veranderen, dat liet ik al weten, weet je nog? Ik schreef er hier over! 
Inmiddels is het hoekje helemaal in herfst sfeer, zo gezellig. Het 'plaatje' van hoe het nu in zijn geheel geworden is? Die hou je van me te goed;-) Bij de tuinkamer zag ik de oude decoratieve keukenzeef. Deze past helemaal bij de stijl in de keuken van ons oude Stadshuisje. Het maakt het hoekje ook net wat warmer en sfeervoller dan het letterbord dat eerst tegen deze wand aanstond. Oud hout geeft zoveel sfeer.


TOEFJE GROEN

Bij een woon en bloemen winkel die ik gisteren weer eens na een hele tijd bezocht, hing deze toef op de deur. Ik was er gelijk weg van! Na een rondje winkel, wist ik, ik wil die toef ;-) Helaas kreeg ik te horen dat deze dan gemaakt moest worden en ik deze morgen op kon halen. Dan wel zonder de bijzondere eucalyptus soort die er in verwerkt is. Tja, die maakt deze toef nu net zo bijzonder leuk. Wanneer ik deze wilde, moest ik tot volgende week wachten, of langer, zo jammer. Uiteindelijk mocht ik deze mee, niet vers, al ingedroogd, dus daarom met korting. De gedroogde toef was juist helemaal wat ik voor ogen had voor dit hoekje. Wat kan ik daar dan blij mee zijn. Herken je dat? Het groen geeft sfeer. Eigenlijk wil ik er nu nog wel èèn, deze hang ik dan aan de oude linnenkast op de slaapkamer. Dan graag wel een vers gemaakte. Dan ruikt de eucalyptus nog zo lekker, zo ruikt de slaapkamer dan heerlijk fris!


Fijn, sfeervol weekend!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk