Oude Franse blaker












ZELDZAAM

Een oude Franse blaker. De blaker is van blauw emaille. Een nieuw kleurtje! Oud Frans blauw. Ik kon deze niet weerstaan, deze is zo schitterend en zeldzaam. Ik vind het model zo leuk, nog nooit gezien! De hele oude blaker, is afkomstig uit begin 1900 uit Frankrijk. Met een veer/klem. Door de veer omhoog te duwen zet je de kaars vast. Wat een mooi systeem! Dus voor verschillende diktes kaarsen! Ik hou van zeldzame, unieke items. 


OUD VLIEGENKASTJE

Het oude vliegenkastje stond een hele tijd in de living, naast de bank. Daar zijn en komen nog wat veranderingen. Vandaar dat het een nieuw plekje kreeg. Het vliegenkastje staat nu naast de eiken balk, tussen de keuken en living in. Zoals je kan zien op de doorkijkjes op de foto's. Zo kan het kastje ook dienen als bijzettafeltje als je op de stoel in de living zit. Omdat we klein wonen worden veel items multifunctioneel gebruikt!


KAARSEN AAN

Wanneer ik thuis ben heb ik in deze tijd van het jaar gelijk 's ochtend de kaarsen al aan. Kaarslicht maakt het gezellig en sfeervol in huis!


Een gezellig en sfeervol weekend, maak er iets moois van!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk