Wabi Sabi Style





MIJN STIJL

Ik schreef hier al eens over Wabi Sabi. Zo kom ik steeds meer tot de ontdekking dat, 'mijn stijl', Wabi Sabi stijl is. Zowel mijn lifestyle als mijn interieur style. Vooral in de keuken is de imperfecte, basic style zo kenmerkend! De vaasjes zijn van Annemieke Boots Ceramicsdeze zijn in samenwerking ontworpen voor Le Style Studio. Ik verkocht de vaasjes in de webshop die in het begin onderdeel uitmaakte van het concept Le Style Studio. Even kijken of ik dit weekend een momentje kan vinden om de vaasjes weer te vullen ;-) Met iets passends wat de sfeer en stijl weer net wat meer benadrukt! Dit zijn voor mij kleine geniet momentjes. Het brengt wat warme, huiselijke gezelligheid.

Verder staan er dit weekend wat gezellige uitstapjes op de agenda! Wat ga jij doen dit weekend?

Geniet!
Yet


 

LE STYLE © design by Blog Milk