Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Sfeerelementen

8.9.11


Kleur & Sfeer.....

Kleur geeft sfeer,  kleur geeft iets persoonlijks aan een interieur. Persoonlijk houd ik van basic ,  wit ,  naturel , crème tinten..... Met een vleugje kleur zoals zacht /pastel roze, pasteltinten, nude en de donkere aubergine kleur van de dadeltakken. Ook stoerdere kleuren als contrast zoals grijs en zwart. De pasteltinten geven een zachter contrast aan het zink, ijzer, industriële items die stoer zijn.

Zo ziet het er momenteel weer uit ..... Er zijn weer wat sfeerelementen toegevoegd, maar er ontbreekt ook nog het één en ander. Zoals; de gordijnen, aan de wand komt nog wat te hangen en de plint komt nog.

Zo zijn er momenteel nog wel meer losse eindjes;-) De keuken is nog niet af, het toilet zal nog verplaatst worden, er komt een nieuw portaal. Maar we hebben onszelf dan ook tot de kerst de tijd gegeven..... Beetje bij beetje houd ik jullie hier op de hoogte en laat ik zien wat weer veranderd is. Ondertussen geniet ik al van het resultaat tot nu toe..... Na het werk is het zo anders thuiskomen, heerlijk!



Hartelijke groet
_____

25 opmerkingen:

  1. O heerlijk die bank ik zou er zo op willen zitten met wat tijdschriften rond mij en wat lekkers te drinken.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh...mooie hocker!!! Stoere wand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De basis is goed, stukje bij beetje wordt het nu steeds leuker!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het sfeertje is er al, en dat is het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk sfeertje al,dat is toch wel fijn thuis komen.Ik hou ook erg van wit, roomwit met wat pastel tinten .En die bank met al die kussens ,zalig !!!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er prachtig uit, kunnen jullie na de Kerst hier verder klussen :-)????

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er al erg gezellig uit hoor!
    de rest zal vast en zeker ook prachtig worden.
    Maar geniet eerst maar van deze prachtige kamer, en.. het is nog geen winter hoor.
    de gordijnen kunnen nog wel even wachten toch?

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige sfeer gemaakt !!! Ik ben reuze benieuwd naar de rest.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er al heel gezellig uit, klus ze!!

    gr stina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er nu al super uit hoor|! Kan het nog mooier?? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh what a beautiful room! just feel like taking a seat and having a cup of tea... xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er gezellig uit.. zo van lieverlee wordt het helemaal van jezelf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gezellig bij jou thuis!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi zo je huiskamer gezellig !!....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kunt niet alles in één keer.
    En dat vind ik net zo leuk, want dan geniet je steeds weer van iets.
    En het begin is mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind dat jullie al een boel werk hebben verzet hoor (hier gaat alles in een veel minder rap tempo :-(
    ziet er allemaal gezellig uit en wat is de wand met die planken superrrr geworden!
    nu dubbelop genieten als je na je werk thuis komt
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind je huiskamer al helemaal geweldig zeg, wat een top sfeer.....
    Heerlijk van genieten, niets meer aan doen.
    Ben benieuwd naar de rest van je huis.
    fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zalig sfeertje zo!
    Gelukkig kan je weer gezellig zitten,en ach die klussen die komen wel :-)
    Fijn weekend groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh.....wat ziet het er prachtig uit, ik kan mij voorstellen dat je geniet van deze heerlijke sfeer.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk rustige uitstraling...kan me voorstellen dat dat wel heel prettig thuiskomen is. Heerlijk die bank...ik zie je daar heerlijk met een boekje in weg zakken, heerlijk. Ik ben benieuwd hoe het groeit !

    Fjn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat ziet er veelbelovend uit en de bank erg uitnodigend om onderuit gezakt met een kopje thee en mooi tijdschrift de avond door te brengen.

    Fijn weekend! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi en warm, en de bank oh daar zou ik wel eens heerlijk een boek willen lezen!
    Groetjes en fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk sfeertje in je woonkamer .......lekker rustig en toch warm.

    fijn weekend!

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat hebben jullie veel werk verzet! en wat een heerlijk sfeertje, geniet maar lekker van je prachtige woonkamer!

    fijne zondag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media