Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Stoere industriële Kist

11.9.11




  





Industriële Kist met een hengsel van Katoenen Band.....

Meubelen en accessoires in de industriële stijl zijn mooi verweerd, authentiek en stoer. De industriële stijl is goed te combineren met andere woonstijlen. Het geeft iets speciaals aan een modern interieur. Tevens geeft het een mooi contrast aan een landelijke, vintage of brocante woonstijl.

Deze stoere industriële ijzeren kist kocht ik bij ' De Tweede Lente '. Ik hou van het contrast van het stoere ijzer en de katoenen band. De kleur is moeilijk te definiëren en lastig op de foto weer te geven..... Er zit een heel lichte, sleetse, verweerde, rozige/nude kleurige gloed overheen. Precies de kleur die ik momenteel in meerdere accessoires terug laat komen. Nu is het een blikvanger onder de sidetable bij de zithoek.

Hebben jullie ook zo genoten van het afgelopen nazomer weekend? Ik hoop dat het nog lang zo nazomert..... 

De reacties op mijn vorige post waren echt genieten en indrukwekkend enthousiast. Dank jullie wel! En nog even ..... Welkom voor alle nieuwe volgers van 'Le Style', ik geniet van al jullie enthousiaste, hartelijke reacties.


Wens jullie allemaal een fijne week
_____

23 opmerkingen:

  1. Hij is prachtigggg..mooie aankoop geniet er lekker van hij staat erg leuk daar ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh...dat staat super zeg! Wat heb je een goede smaak!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kist!! en wat een heel mooi plaatje zo alles bij elkaar, echt heel sfeervol!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kan je zeker een kist noemen, wat een pracht exemplaar!

    En je kunt er heel wat in kwijt, opgeruimd staat netjes.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha wát een bijzonder exemplaar !!!!!
    Jij hebt écht een speurneus voor mooie spullen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat gaaf die kist en vooral de foto die een beetje het sfeertje en je kamer laat zien.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige aankoop!

    Fijne week. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die kist, had hem bij Yvon gezien
    vind het kaartje wat er aan hangt trouwens ook wel heel erg leuk
    geniet nog lekker even van ik hoop een mooie dag!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeel mooi je kist !!...superrrrr...fijne week liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is 't ie, ik hou ook van stoere elementen in een landelijk interieur!

    Fijne week,
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die is echt heel stoer, ik houd er van. Overal inzetbaar en verder heeft zo'n kist niks nodig. Heel mooi...

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh i love that! your house must be like a little treasure chest! so many beautiful things...

    i’d love somthing like this to store all my books actually, plus it would look great in my art studio!
    xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh i just noticed a little link to my blog on the side! how lovely is that seriously? thank you, xo sandar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh zeg en zo handig....daar kun je vast heel veel spulletjes ik kwijt......
    Mooi exemplaar.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    Dank je wel vor de complimenten.
    Ik geef ze weer terug aan je....want jij hebt ook een FANTASTISCH blog! Wat zie ik hier allemaal gave dingen...dat vraagd om meer...dus volg ik je voortaan ook.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is mooi zeg! In gedachten zie ik er al een stoer plaid op liggen (opgevouwen) of een stapel tijdschriften, maar tja, dan zie je het hengsel niet meer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kist en inderdaad erg mooi dat contrast aan materialen, daar hou ik ook van! En hij is ook nog eens heel handig, spulletjes erin en je hebt een opgeruimd huis :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via via kom ik hier op je mooie blog terecht, ben maar meteen volger geworden om niks te moeten missen want ik raak hier niet uitgekeken! Die kist is supermooi en dat kaartje eraan!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat waanzinnig gaaf, de kist en de rest van je woonkamer!
    Ben ff door je laatste posten gescroled die ik nog niet gelezen had,
    en het ziet er fantastisch uit!

    Liefs,Sabiha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat mooi, een ruige blikvanger. Haha mijn weekend heb je al gelezen, "tangenwerk" hihi. bedankt voor je reactie, jij ook een fijne week, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kist!!! Ik heb nog even naar je vorige post gekeken wat een heerlijk sfeertje..mooi gedaan en dat grijze gecomb. met zacht te kleuren. well done!

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You have such a pretty blog! I love all the industrial look and the whole concept that re-used items are chic again.

    Thank you for visiting my blog. Hope you have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooo, wat een super mooie kist! En de sfeer van je vorige post..prachtig. Sorry, ik loop niet helemaal in de pas en mis dan nog wel eens wat, maar dan kan ik wel wat langer blijven hangen;-)

    Ik heb weer genoten!

    Fijne avond!
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media