Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Thanks

17.9.11




Hartelijk dank & duidelijkheid.....

Hartelijk dank voor jullie lieve hartelijke reacties, op het bericht dat Le Style een plaatsje heeft gekregen op de website van Alles Brocante tussen de andere mooie blogs. Alles Brocante heeft ook een brocante special naast deze website. Vandaar dat ik mijn post daarmee eindigde. Le Style staat vermeld op de website, echter niet in deze Brocante Special. Zoals sommigen misschien dachten zo aan de reacties te lezen. Hoop zo duidelijkheid te geven;-)

Nogmaals, dank jullie wel!

Een fijn weekend verder .....  

18 opmerkingen:

  1. Anoniem17/9/11

    H, hartelijk dank voor de duidelijkheid. Fijn weekend.

    Groet,

    Robert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het al begrepen ,maar wie weet met je mooie huis toch eens een keer in het blad !!
    Fijn weekend,lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je er ook tussen staat!!!
    wat heb je een prachtige foto van de bloem op de flower frog, heel mooi gedaan.
    fijne zondag alvast,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat komt ook nog wel....je blog is zo mooi !! liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig voor je!!

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Najaaa kijk ik daar eens op en wat zie ik.......ook mijn Blogje staat daar zomaar tussen ???? iets nieuws voor mij dus...ik kijk daar nl nooit op vandaar dat ik het niet wist.
    Toch leuk nietwaar....

    groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik zag jullie er ook tussenstaan, zelf heb ik het hele rijtje nog niet gehad. Zag er nog een deel blogs tussenstaan die ik ook nog niet kende, ik vind het wel een heel inspirerende lijst hoor!
    Haha, en ik poste ongeveer dezelfde post met dezelfde verwarring tot gevolg ;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk al die reacties, geniet ervan!!!!
    Fijne zondag,

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Website of magazine... je wordt in één adem met de Ariadne genoemd, hoe mooi is dat? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat je in dit lijstje mag staan!

    Nog een fijne avond!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these pictures are so beautiful; especially the second one just wonderful!
    xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt; vooral het 'kammetje' vind ik helemaal geweldig!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie fotos!!
    enne.. ik heb je getagd.. kijk maar eens op mijn blog:)

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat niet is kan nog komen :-)
    Dit is toch ook helemaal geweldig !!!!
    FIJN WEEKEND
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. fijn voor jou...je hebt het verdiend.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag het op facebook voorbij komen.. leuk,..helemaal geweldig toch..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hpi...

    ook ik begreep het wel hoor....maar geniet nu nog even van je mooie foto`s.

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geniet er maar van tis verdiend ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media