Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse plukmand

22.9.11





Franse plukmand gevuld met Witte Pompoentjes  & Lavendel.....


De Herfst, een nieuw seizoen, de Zomer ligt weer achter ons ..... De kaarsen hebben hun plekje weer en branden bij het inzetten van de schemering.

De Franse plukmand is gevuld met herfstdecoratie. Zo komt dan toch de herfstsfeer in de inrichting. Hier kan ik wel van genieten, al heb ik moeite met de overgang naar dit andere seizoen. Ik hou zo van de Lente en de Zomer..... Binnen maar extra gezellig maken dan.


Wish you lots of fun
_____



28 opmerkingen:

  1. Prachtig deze decoratie, en precies in jouw kleurtjes!
    de Herfst is wel begonnen, maar als ik het vanmorgen zo hoorde, word het Zondag nog een beetje Zomer, met 23 graden
    ik houd wel van de Herfst, vind het een prachtig jaargetijde, en om het binnen met de kaarsjes aan weer gezellig te krijgen, ach heeft ook wel wat toch??
    Wens je een mooie dag !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we krijgen dit weekend een echte ouwewijvenzomer, dat wordt Genieten met een grote G!!!
    snuif maar heel veel zonnestraaltjes op om je daarmee op te laden voor de herfst en winter die komen gaan!

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi deze decoratie zeg! Wat een prachtige oude meubels heb je. Zo mooi in evenwicht met het wit.
    Knap gedaan hoor!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die witte pompoenen in een plukmand !!!
    Maarre ook de "inkijk" er omheen ...
    Móói ingericht met die oude meubels, het wit, de soberheid.
    Het straalt enorm veel rust uit :-)
    Komend weekend kun je je hart nog even ophalen hihi
    Lekker GENIETEN hoor !!!!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's tja vind de witte pompoenen toch het mooist ...... prettige dag lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeervolle decoraties!! Ik ben ook meer van de lente en de zomer, maar er liggen nu geloof ik een paar heerlijke nazomerse dagen in het verschiet!

    Geniet er van :-)!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk veelzijdig ding, die plukmand.
    Past ook werkelijk in elk interieur.
    Mooi gestyld en...sterkte met de herfst. Ik heb er ook veel moeite mee, hou zo van de zon (welke zon?)

    lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mand, echt een mooie aanvulling en weer
    stijlvol gedecoreerd! Ik heb ook zo'n mand...ik heb alleen een soort kippengaas...weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, maar denk niet dat het Frans is, hihi! Ik gebruik hem voor mijn aardappels in de keuken. Net als jij, vindt ik het ook niet erg dat de herfts is aangebroken..ieder seizoen heeft zijn charmes...en kaarsjes, ben er dol op een beetje cocoonen in huis!

    Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi je creatie maar super sfeervol vind ik de achtergrond, je kamer! wat ziet die er mooi uit.

    Ik heb ook altijd zo'n moeite met het overgaan naar de herfst/winter.....ik kan het niet tegenhouden maar gelukkig krijgen we nog een zomers weekend dus jij en ik kunnen nog even genieten ;-)

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie Franse plukmand! Past helemaal bij de style van je interieur.

    We gaan dit weekeind nog even lekker op herhaling;-) Geniet van het zonnetje.

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkening.....
    Ook jij hebt moeite met het intreden van de Herfst ik ook dus en ik ben ook een Lentemens.
    Maar goed tegenhouden kunnen we het niet en dan maar proberen om het leuk te maken in huis hé en dat is jou heeeeeel goed gelukt !!!
    Wat een sfeervolle inrichting heb je !! geen straf daar om op een regenachtige middag met een mooi boek door te brengen lijkt mij.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwww je huis is zo mooi !!!!...al eens in een magazine gestaan???...fijne dag liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We krijgen nog een mooi weekend, en in de herfst heb je vast nog meer van dit soort mooie dagen. Persoonlijk geniet ik hier meer van dan wanneer het 25 graden is als je moet werken.
    Maar je sfeertje is heerlijk.

    En een glimp van je huis, is ook leuk.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig sfeertje!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet alleen de plukmand is mooi, ook de decoratie en alles erom heen. Genieten hoor...

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De zomer is ook mijn favoriete seizoen, aan de herfst kan ik maar moeilijk wennen en de winter vind ik nog een graadje erger.
    Mooi die witte pompoenen, ik ben er ook naar op zoek, maar heb ze nog niet kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beautiful! i love that round table....the wood colouring is just perfect!

    so nice to meet you this afternoon. stop by to visit anytime..I'll keep my 'screen' door open just for you!

    ciao bella

    Creative Carmelina...follower #99

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk om zo de herfst tegemoet te gaan, relaxen en genieten...mooi je drijfhout, je plukmand en je oude tafel.
    Jij komt echt de herfst wel door hoor.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie Herfstdecoratie en de sfeer er omheen is ook prachtig.
    Dit is helemaal mijn seizoen, ik ben dol op de Herfst.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk die franse plukmand zo. Ik zelf krijg in de herfst een beetje hamster gedrag. Overal vindt je stapeltjes. Appels, Noten, kaarsen, dekens :-) Gelukkig krijgen we dit weekend nog wat nazomerse dagen.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige mand; daar kun je heel wat leuke hoekjes mee decoreren.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi gestyled weer! Enne... goed nieuws: het wordt zomers weer dit weekeinde, kun je de herfst nog even uitstellen!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij verstaat de kunst om van enkele decoratie stukken en hele warme herfstsfeer te crèeren...wat een geweldigige foto`s...de mand is geweldig,wat kun je daar allemaal leuke dingen mee doen.

    Ik vind je vloer:FANTASTISCH

    fijn weekend en lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je het prachtig en vooral heel mooi ingetogen gedecoreerd !!!En wat vind ik die Franse plukmand een plaatje !!!! hele mooie foto's van je prachtige huis.
    Fijn weekend Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die witte pompoenen in die plukmand is prachtig en geeft weer eens een andere herfstsfeer weer.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige foto's maak jij!! ik volg je hoor!! fijn weekend, sylvia van villa extra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldig mooi blog. Ik zit al een half uurtje te genieten van alle mooie foto's. Ik ga je volgen.
    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great pictures,great blog! I am Definetely enjoying,have to put you on my blog roll immediately!
    Tove:)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media