Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse Hoedendoos

20.10.11


Zeldzame kartonnen hoedendoos.....

Tijdens de verbouwing doe ik het even rustig{er} aan qua vondstenjacht. Tot deze Franse Hoedendoos voorbij kwam. Deze Franse hoedendoos heeft prachtige kleuren en opdruk.  Het is een uniek stuk. Qua kleurstelling past deze precies bij de oude Franse paspop. Het is de bedoeling dat deze straks samen met de Franse paspop blikvangers vormen bij de Entrée.







Een hele fijne donderdag!
_____

32 opmerkingen:

  1. Past zeker goed bij de paspop, tja zo'n vondst laat je dan niet schieten.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig en wat is je paspop mooi zeg leuk plaatje samen ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die 2 horen gewoon bij elkaar!! wat uniek!!
    mijn moeder was vroeger hoedenmaakster, van haar heb ik nog 2 mooie oude hoedendozen, ik zal ze wel eens op mijn blog laten zien..

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo samen!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hoedendoos, ik had deze al gezien in je mooie Header.
    Staat mooi zo samen met de paspop.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig exemplaar zeg ,zo zie je ze niet veel meer !
    Mag je wel trots op zijn !:)
    mooi setje zo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi wat een prachtige hoedendoos die kun je zeker niet laten staan mooi hoor
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hoedendoos en inderdaad helemaal in stijl met de paspop.
    Prachtig hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig geheel..... mooi hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een berichtje op mijn blog achterliet!Dankjewel!Jouw blog had ik al toegevoegd hoor aan mn favorieten,vind m prachtig!!En dan nu die hoedendoos met die paspop...Echt super!!
    Fijne dag verder,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whaha wat een beauty die hoedendoos !!!!!!
    Helemaal een eenheid met je paspop ...
    Wat een blikvanger straks bij de entrée ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt helemaal geweldig! En zo samen met de paspop een prachtige entree!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige doos zeg !! superrrr bij je paspop !!!.....zo mooi ....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige vondst een juweel waar je zomaar tegenaan moet lopen.
    Het zal straks een prachtig plaatje vormen. een echte blikvanger!!!

    Bedankt voor je reactie, je woorden gaven aan wat ik bedoelde, het leven neemt je mee, als mens wil je zo graag de regie in handen nemen, maar helaas soms moet je loslaten.

    Een lieve groet van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou en of dat een mooie hoedendoos is...
    Ik snap dat je die niet aan je voorbij kon laten gaan. Wat zal dat mooi worden, je entree...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie combinatie, dat zal een warm welkom worden in je hal!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De entree krijgt een heerlijke sfeer, dat is duidelijk!
    Mooie aankoop!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad een mooie blikvanger...of nee....een
    mooie doosvanger ;0)
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi vind ik de kleuren van de hoedendoos, oud en heel stijlvol. Mooie combinatie zo samen met de paspop. Mooi de foto in sepia, super!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige hoedendoos en leuk idee samen met de paspop bij de entree.....gr Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie combinatie.....zal vast prachtig staan !!!
    Grpetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben gek op oude dozen, deze is heel mooi!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig stel zo samen.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig die oude hoedendoos en ze past perfect bij de paspop...très français!!!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. DAT IS ZEKER EEN PLAATJE VAN EEN HOEDENDOOS!!
    ERG MOOI!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey lief mens,


    Een blikvanger..deze hoedendoos..en zeker bij die ooooozzooooo mooie paspop van je.
    Hier heb je gewoon twee decoratiestukken die elke vrouw zou moeten hebben..maar ja...heb dat maar eens..!!het toeval wil...ik vind vanmiddag 2 ronde dozen van hout bij de kringloop...heel oudbollig bruin..dus moet ik aan de opknap.. maar dan nog!!!..Ze worden never zo uniek als wat jij hebt.

    ik ben er weg van!


    lief dat Youp van jou ook op de bank mag blijven liggen(ik heb het ingefluisterd)(hij is blij...)


    lieve groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig, zo'n oude hoedendoos. Ik heb er echt een zwak voor , mijn eerste hoedendoos kocht ik een jaar of 10, 15 geleden bij Ikea. Donkerblauw met een fijn streepje, ze werden destijds verkocht als set van drie. Heel lang plezier gehad. Maar nu wil ik alleen nog maar brocante exemplaren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O foutje, ik bedoel natuurlijk "heel lang plezier van gehad" .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. how gorgessu is that! you seem to be so good at finding lots of little treasures...
    xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je langs kwam op onze blog en dat je ons gaat volgen.
    Wat een leuke blog heb je en we gaan je zeker ook volgen,fijn weekend,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Harriëtte......wat leuk dat je bij mij langs kwam ik ga gelijk jouw blog even doorneuzen helemaal te leuk zeg!!!
    Ben je gaan volgen hoor denk dat ik hier hele gave ideetjes op kan doen..

    Mooie Zondag
    groetjes Fia en tot een volgende keer..

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Harriette,
    Dank voor je leuke reactie op mijn post.
    Oh joh, wat een prachtige hoedendoos is dat zeg. Maar ik vind je paspop ook geweldig.. en dat touw om het middel. Wat een leuke en stoere vondst. Daar houd ik dan weer van ! Have a nice sunday!
    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media