Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Keuken update

14.10.11






Tijdens de zomervakantie zijn wij begonnen met de verbouwing van de benedenverdieping. Deze verbouwing werd naarmate wij bezig waren steeds groter. In eerste instantie gepland tot ongeveer de kerst. Ondertussen is de woonkamer zo goed als klaar op een paar kleine details na. Momenteel wordt er gewerkt aan/in de keuken.

De dubbele spoelbak is op een houten onderstel geplaatst. Hieromheen wordt de zelf ontworpen keuken geplaatst. De keukenwand wordt betegeld met  ' oude  ' marmeren zwart/witjes. De keukenvloer is gelegd met een white polish hoogglans tegel en gevoegd met witte voeg. Het mooie aan deze vloer vind ik dat het glimmende effect een chique uitstraling heeft en de vloer qua lichtinvalshoek andere kleuren aanneemt. Soms lijkt de vloer echt wit, wanneer je vanuit een andere hoek  kijkt kleurt deze crème of off-white. { Wordt vervolgd..... }

Een heel prettig weekend en een fijne herfstvakantie {wanneer je vakantie hebt}!
.....

A very nice weekend and a fine autumn vacation when you have!

Enjoy!

25 opmerkingen:

  1. Prachtig word jullie keuken, zo'n soort kraan hebben wij ook in the kitchen, tegels en spoelbak zijn ook prachtig, alleen vraag ik me af met die glimmende tegels, blijf je dan niet dweilen ??
    het lijkt me dat je daar echt alles op ziet, maar wie ben ik, wie weet vind je het dweilen van de keuken wel het einde hihi
    Fijn weekend gewenst !
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg, dat wordt een mooie keuken en die zwart-witjes vind ik het einde. Kraan is ook fantastisch kan ik alleen maar van dromen haha.
    Ik ben vanaf vandaag natuurlijk ook jouw volger. Lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt mooi! Dat is nu al duidelijk..
    En met de kerst is beneden alles klaar ;)?
    Dat is een mooie timing!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie keuken wordt vast heel mooi, ik houd hier zo van. Ik ben 9 jaar keukenverkoper geweest dus heb heel wat gezien. Dit wordt een plaatje ik weet het zeker.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, de vloer is mooi geworden! En die grote, dubbele wasbak.. niet alleen stijlvol maar ook erg praktisch. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg, zowel de wasbak als de vloer. Wat zul je ervan genieten als het allemaal klaar is!
    De kerst zal dit jaar een heerlijk vooruitzicht zijn bij jullie thuis.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie keuken word het. De zwart/wit tegeltjes zou ik ook zo nemen.
    Veel stekte nog met de verbouwing.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt een mooie droomkeuken, succes met de werken verder!

    Een fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i think it will be stunning when it’s finished ( can’t wait to see those pictures!!) xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi wordt het, en wat ziet de spoelbak er mooi uit. ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    Het is altijd even afzien verbouwen maar als het klaar is dan ben je zo trots! En op een ander blog las ik dat het over 8 weken kerst is dus je hebt nog even de tijd ;-)

    Fijn weekend, geniet nog even van het zonnetje
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de rest. ZIet er geweldig uit die spoelbakken, kraan, tegeltjes....
    SUPER!!!
    Fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie keuken word zeker weten helemaal super.De Zwart/Witte tegeltjes zijn prachtig.Succes met de verbouwing en ik ben heel nieuwsgierig naar het eind resultaat.Fijn weekend.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie gootsteen bakken, schitterend!

    Ben benieuwd als het helemaal klaar is, dat zal wel heel mooi worden.

    Fijn weekend!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat wordt prachtig!! Je laat ons nog wel het eindresultaat zien, toch?

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is nu al mooi, kan alleen maar mooier worden!!
    ben erg benieuwd!!

    fijn weekend liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je kunt nu al zien dat het heel erg mooi gaat worden!! ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
    dank je voor je lieve reactie!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit wordt een plaatje...wat een mooie tegeltjes en de spoelbak, ook heel erg mooi.
    Mooi om straks op die vloer te lopen en lekker te kokkerellen, met kerst natuurlijk:)))

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    P.s. die herfstvakantie gaat wel lukken hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat word mooi !!..ben benieuwd naar het eindresultaat !! liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De foto's beloven al veel goeds, dat wordt vast een prachtige keuken. Laat je ons het eindresultaat nog een keertje zien?

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love the black and white floor. Sounds like a fun project.

    All the best,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat gaat heel mooi worden , succes verder !!

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Harriëtte,
    Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Nu kom ik even bij jou buurten. Wat geweldig, die verbouwing. Ik zal snel eens verder bij je kijken, maar ik kan je nu al zeggen; wat mooi, die spoelbak en die zwart-witjes... Ben benieuwd naar de rest.
    Voor nu een heel fijne zondag,
    Groetjes,
    Mirjam
    ... en ik ga je volgen natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoihoi dank je en de man is er helemaal weg van. Vond het lange haar ook leuk maar vind dit sportief en pittig :)))
    Fijne zondag
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je keuken wordt helemaal geweldig,
    wij gaan heel misschien de keuken ook opnieuw betegelen enz. mijn man is tegelzetter dus ik zeg gewoon `schat, ik wil graag die tegeltjes op de muur en vloer` heerlijk toch?!!
    ik krijg alleen vaak het commentaar van ja jij wilt ieder seisoen wel weer wat nieuws.hihi.
    fijne zondag nog,
    succes verder he.
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media