Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse Paspop

5.10.11

    



Stockman Exportation Paris .....


Siégel & Stockman startte al in 1867 met de productie van atelierbustes. Tot op de dag van vandaag creëren couturiers en kledingfabrikanten er maar al te graag hun collecties op. De bustes zijn dan ook van topkwaliteit, én perfect aangepast aan de huidige maatvoeringen. 

Gehavend door de tand des tijds, maar zo mooi vind ik deze oude paspop met merk/stempel. Het authentieke qua kleur, het sleetse, de vormgeving en het industriële onderstel, maken het een bijzondere vondst. De dame waarbij ik de paspop kocht zorgde voor de speciale herfst styling. Dit maakt het op een speciale manier compleet..... 


Lieve groetjes

_____



31 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig hoor......stoer !!...liefs van mij truste....slaap lekker...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. There is something so charming about the old mannequins!!

    All the best...Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mijn ding niet, maar als ik de pop zo bekijk, WIL IK OOK

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paspop staat hier ook nog op het wensenlijstje, maar ik denk dat manlief zijn wenkbrauwen optrekt als ik een paspop zou kopen...
    snapt ie niets van hihi!

    Dit is een mooi exemplaar! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn grootste passie.. paspoppen..!!
    Ik heb er wel 10 mooie, minder mooie en super mooie.. voor mij allemaal even mooi...
    Geniet ervan..!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GE-WEL-DIG !!! helemaal wel mijn ding, afgelopen weekend heb ik een Stockman kinderpaspopje opgehaald, ben er helemaal verliefd op, wilde vandaag foto's maken voor een post, maar het is nu wel erg donker, dus je ziet haar vast een keer voorbij komen :-)
    ik vind ze geleefd ook erg mooi, mijn oude dames hebben ook wel wat gebruikssporen, ik zou geen perfecte hoeven
    geniet lekker van je prachtige aanwinst!
    Fijne dag
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. `......Is deze van jou???? Wowwwwwwww wat een plaatje!Zòn prachtig doorleefde Siegel&stockman..man man man...wat zul jij hier blij mee zijn.Superleuk die krans er omheen en dat stoere touw om de middel.

    Een paspop en zeker zòn oudje is een sieraad in je woning.

    Ps. Je blog ziet er stijlvol uit,

    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vondst om te koesteren......
    Wat een pracht dame
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi!
    Juist dat verweerde geeft 'm karakter en dan die 'riem' en de 'halsketting' helemaal in stijl!

    Hartelijke groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi de paspop!

    Een paspop staat op mijn verlanglijstje.

    Fijne dag!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh supermooi!! heel leuk "aangekleed" met dat touw om haar middel, lekker stoer!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whaha wát een prachtige lady heb je op de kop getikt !!!!
    En wat is ze stoer met dat touw en die herfstcreatie ;-)
    Ik kan me voorstellen dat je daarmee in je nopjes bent hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie wil er geen Stockman is zijn bezit? Hij is prachtig van kleur.
    liefs
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtigggg wat is i mooi zeg zou je daar van genieten zeg ..... fijn week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een plaatje zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie aanwinst en in style 'aangekleed'.
    Een oude paspop staat ook hoog op mijn wensenlijstje.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht exemplaar. Ook hier staat er eentje op het verlanglijstje; ze blijven mooi!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem prachtig, ook al heeft zij wat slijtage. En dat touw om het middel vind ik echt heel leuk.

    Groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zo'n oude (Stockman) paspop, dat oude en verweerde hóórt er gewoon bij. Niks aan zo'n nieuw strak modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier hoop ik ook nog eens tegenaan te lopen en dan natuurlijk mee naar huis...geweldig wat een mooie en zo heerlijk oud en dat is wat hem nou net zo bijzonder maakt.


    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een beauty!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sinds Lille heb ik ook zo'n paspop geweldig mooi is deze ook.

    Lieve groet,

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben ook dol op oude paspoppen. Er mag best wat aan mankeren, dan zijn ze toch op z'n mooist!!!
    Deze is prachtig!!!
    Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh i just got back form France!!
    what a great piece, it mus look fabulous in your interior..xo sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige paspop.......Ik heb er ook een ..maar dat is een nieuwe exemplaar....maar vind deze veel mooier..lekker doorleeft precies zo als ze moeten zijn.
    Lieve groet elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig hoor zo n oude paspop ,er zit een heel verhaal achter ,mooi toch ?
    Ik heb ook div paspoppen
    Gr Amy
    p.s mooie blog heb je ,ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze is werkelijk prachtig , mooie poot ook waar ze op staat .....

    Fijn weekend , hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O ik hou hier zo van,ze verteld een heel mooi verhaal..Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Hanriette,

    Dank je wel voor je gezellige berichtje op mijn blog. Je paspop is erg mooi. Zelf zou ik ook wel zo'n oud exemplaar in huis willen hebben staan!

    Een gezellige zondagavond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media