Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Decoreren met een oud raamwerk.....

30.11.11



Oud Raamwerk met schitterende patina


Oude Raamwerken zijn zo mooi om mee te decoreren. Er zijn verschillende sfeerhoekjes mee te creëren. Een mooie vondst dit oude raamwerk, ik ben er verliefd op. Zoiets maakt me nu nieuwsgierig naar het verhaal erachter. Deze heeft een mooi oud spanjolet en het glaswerk is nog origineel. De sluiting {spanjolet}, het oude glaswerk en de schitterende patina maken het tot een decoratief object.

Momenteel is de trap nog open. Hier wordt later nog een steigerwand geplaatst. De wand geeft straks meer mogelijkheden om te stylen.

Nu nog eventjes met het decoratieve hart, gestyled. Straks leuk met een krans ..... of ander kerst item.




Happy Day!

32 opmerkingen:

  1. Zo'n mooi raam is inderdaad prachtig om mee te decoreren!! In de zomer mooi voor buiten, in de winter mooi voor binnen!! Ben benieuwd hoe de trap er straks uit zal zien!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit raamwerk is echt ontzettend mooi om mee te decoreren! Prachtig oud sluitwerk!
    Ben benieuwd hoe mooi je het er uit ziet met de kerst, je hebt vast al een idee;-) En een mooie decoratiewand als de trap dicht komt.

    Fijne dag!
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eat een prachtige kleur heeft het raamwerk, ik snap dat je er allerlei mogelijkheden in ziet.
    Tut ze.
    fijne dag,
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en vooral omdat de sluiting er nog op zit helemaal compleet je zou er zo wel 10 van willen hebben om echte ramen van te maken.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo'n oud raam inderdaad! Goed idee om ermee te decoreren, geeft zo'n mooie sfeer. Leuk ook met dat hart erbij! Een fijne dag nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeker een mooie vondst! stel je voor dat het oude raamwerk kon praten wat zou die dan veel te vertellen hebben.. ik ben daar ook altijd zo nieuwsgierig naar!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi om mee te decoreren! Het hart is ook mooi!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hé die oude ramen, wij hadden deze zomer een kleine serre gebouwd in de tuin met oude ramen, maar ze is nog steeds niet klaar, er is nog geen dak op...

    Mooie foto's!!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is hij mooi zeg prachtig gedecoreerd is elke keer weer genieten van je post ´fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig raam heb je daar. Heel mooi dat die oude sluiting - spanjolet (wist niet dat dat zo heette, weer wat geleerd) nog helemaal intact is. Echt super mooi.
    Een steigerwand voor je trap, lijkt me heel leuk, ik ben heel benieuwd naar hoe dat er uit gaat zien... geduld dus... haha...
    Ik wens je nog een fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een mooie raam waar je inderdaad prachtig mee kunt decoreren en heel veel verschillende mogelijkheden heb je er mee...... Ben wel nieuwsgierig hoe de trap er uit gaat ziet....even wachten dus, maar ik denk dat het zeker wel heel mooi word.......
    Lieve groet....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind vooral de kleur van het raamwerk erg mooi !!!!!
    Prachtig gedecoreerd, echt een plaatje.
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig raam, wij hebben er ook drie en gaan ze straks voor een schuur gebruiken maar voorlopig staan ze bij mij ook voor de pronk in de kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi raamwerk, vind het sluitwerk ook zo leuk. Ideaal om elke keer weer een andere hoekje mee te creeëren...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi raamwerk! En ook een prachtig hart.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dat leuk..
    En dat hart erop ook trouwens.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een oudje, mooi zeg! Ik zag er een paar op de brocantemarkt in Frankrijk, niet meegenomen want we moesten al zoveel meezeulen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig,die oude sloten ,heel mooi hoor!
    Groetejs, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig raamwerk en zo mooi met die spanjoletsluiting. Ben benieuwd hoe het straks gaat worden als er een wand voor staat.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi zeg en het hart past er helemaal bij!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje zo !!,.....mooi hoor!!...Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig raamwerk en heel leuk om mee te decoreren.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och wat mooi, ik kan altijd zo genieten van je foto's en je decoraties. Heerlijke post

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dat raam is prachtig en de spanjolet doet het 'm inderdaad. Laat je 'm straks ook nog even zien met kerstdecoratie? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een plaatje zeg!! Prachtig die spanjolet er nog op!

    Daar kan je heel wat leuke hoekjes mee maken!

    Ik ben benieuwd hoe je steiger houten wandje gaat worden.
    Lieve groet Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig !!!! zag laatst bij Yvon ook een raam, leek op deze, heb nog zitten twijfelen...
    vind em erg mooi !!
    Mijn zus heeft een raam, met 2 kleine zijkantjes eraan en ook van die mooie spanjoletten, prachtig en zo sfeervol !!
    Geniet van je mooie sfeertje
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dus toch ? leuk dat jij hem dan hebt, staat ie precies in het goeie huisje :-) prachtig die spanjoletten he...
    nog niet veel energie hier, teveel dingen aan het hoofd, gezondheid niet optimaal, mijn darmziekte is weer actief, dus daar ben ik ook moe van, ach klaag niet hoor, genieten doen we ook, maar alles kost wat meer energie nu
    fijne dag gewenst!
    lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig zo ,dat oude sluitwerk is zo mooi he ?
    Je hebt er ook kasten van ,toen ik die kasten zag was ik er op slag verliefd
    Een mooi geheel zo :)

    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. You have such a lovely blog so happy to find you, what an amazing frame I agree it would have some history behind it for sure, if only they could talk.I have just found your lovely blog and now following you in hope that we can keep in touch, if you find a spare minute come and visit me one day and follow if you like, nice to find new friends. I hope you have a wonderful day.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bij de Intratuin hebben ze ook gedecoreerd met oude ramen, jammer dat er geen prijsjes aanhingen anders had ik ze gelijk gekocht, haha!

    Dank je wel voor je lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media