Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Nog even..... en dan at Home Brocante

25.11.11


Winterwit, binnen kijken in brocantehuizen. Wat hou ik van wit, zeker ook in de winter.{Alhoewel ik niet echt van winter hou;-)}
Ik kijk uit naar deze wintereditie .....

Mooi winterwit..... {Bron Internet}

Samen met de boodschappen heb ik de WLS {Wonen Landelijke Stijl} meegenomen.Die ga ik dit weekend in een 'genietmomentje' eens mooi doorkijken en lezen. Voor jullie ook een heerlijk weekend!

O ja, nog een hartelijk welkom voor alle nieuwe volgers!En dank aan de trouwe volgers, jullie met elkaar maken bloggen tot een feest. Ik geniet van jullie lieve reacties. 


Happy weekend!

23 opmerkingen:

  1. Ik zit ook te wachten op de brocante at home. Ik had stiekem gehoopt dat hij vandaag met de post zou binnenkomen. Maar helaas nog even wachten.

    Fijn weekend en laten we hopen op een prachtige witte winter.

    groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dacht dat ie morgen in de winkel zou liggen.......Nog een weekend overbruggen dus....zuchhtttt.....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer idd dat ie niet net voor het weekend komt, maar die paar daagjes kunnen we nog wel wachten, hij valt vanzelf in de bus :-)
    wat een lief kannetje in jouw vorige post zeg !
    Wens je een gezellig weekend !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weekend en een mooi blad.. de ideale combinatie.. heerlijk genieten!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk er ook naar uit hoor en dan bewaren voor een heerlijk rustig moment, genieten is dat.
    Bedankt voor je lieve reacties, ook daardoor is het zo leuk om te blijven bloggen...samen bij elkaar lezen en reageren is idd toch altijd een feestje:))

    Geniet van je weekend.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk!!Volgend weekend een vrij weekend (ik werk in de zorg,dus das niet altijd vanzelfsprekend).En dan heerlijk genieten van de ariadne brocante.Ik kan niet wachten!!Heb de WLS ook gekocht,maar die vond ik eerlijk gezegd beetje tegenvallen deze keer...
    En dat bloggen...t is zo leuk!!
    Heel fijn weekend en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De WLS heb ik al bekeken, vind hem de laaste tijd toch een beetje tegenvallen. Oubollige interieurs soms, die niet goed bij de stijl van het blad passen. Gelukkig staat er deze keer een hele mooie reportage van Ingeborg in (WITZANDGRIJS blog).
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja leuk! Ik was het bijna vergeten, die special wil ik ook graag halen! Geniet van je leesmomentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van een heerlijk weekend.....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze tijd van het jaar vind ik de woonbladen vaak het mooist. Ik heb hier ook een stapeltje liggen en daar komt de Ariadne Brocante ook zeker op te liggen.
    De WLS is ook weer zo mooi, het is toch wel mijn favoriete woonblad.
    Wat een prachtige winterfoto, ik hou wel van de winter, liefst een witte, tot januari en dan verlang ik alweer naar het voorjaar hihi.
    Veel leesplezier en een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat blijven tijdschriften toch altijd mooi om van te genieten en vooral in deze tijd van het jaar! Geniet van je WLS en nog een paar nachtjes slapen voor de brocante-editie...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke winterfoto heb je van het net geplukt! Je krijgt spontaan zin in de winter! Heerlijk...
    En jij lekker genieten van het weekend met de WLS!

    Lieve groet, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik die winterfoto zie, och dan mag het van mij wel winter zijn, zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dus de 29e snel naar de winkel!

    Wat prachtig de winterfoto.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. T is weer een prachtige nr de nieuwe WLS
    alhoewel ik de StijlVolWonen tegenwoordig ook erg mooi vindt
    Ik geloof dat het qua weer iets minder wordt dit weekend ,goed voor een leesweekend !
    Genietse
    Fijne weekend
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook zo gek op de At Home Brocante... En ook de WLS, die heb ik toevallig ook vandaag meegenomen, niet tijdens de gewone boodschappen, maar bij de doehetzelver... Heel slim van ze, om een rek met van die prachtige tijdschriften bij de kassa te zetten. Als ik dan sta te wachten tot ik aan de beurt ben, pik ik er meestal wel een mooi blad uit... zoals vandaag... heerlijk lezen en kijken en genieten...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kijk ook uit naar de de brocante special..Als het goed is staat er een klein stukje in over mijn website....Spannend...!!
    Ik hou de brievenbus in de gaten...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De WLS heb ik al een weekje in huis (vond het net als een paar anderen ook een beetje tegenvallen) en dinsdag sprint ik na het werk snel richting de winkel. De Ariadne is ook één van mijn favoriete bladen.

    Wat een prachtige foto trouwens, geweldig mooi!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb vanmorgen ook de WLS meegenomen maar ik vind 'm wederom tegenvallen........dit was dus voor mij de laatste keer! Zit ook in spanning op de AH Brocante te wachten!
    Fijn weekend, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja ik zit ook al vol verlangens uit te kijken naar At Home Brocante, deze blad vind ik toch wel het mooist,Maar heb nu ook een WLS gekocht, daar staat een special in van Ingeborg met haar blog wit zand en grijs..heel mooi trouwens.....De winterfoto vind ik trouwens super mooi en sfeervol.
    lieve groet en een fijn weekend ...Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel, jij ook een fijn weekend.
    En wat een geweldige winterse mooie foto !
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat heerlijk he, het staat ook in mijn agenda genoteerd en ik hoop volgende week ook lekker te kunnen genieten van dit blad!
    Fijn weekend verder!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wacht er al een tijdje op die prachtige Brocante at Home... hier in België is het wel even zoeken ernaar ...en vlug zijn...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media