Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Franse Terrine & .....

7.11.11




Franse Terrine & dadeltak 


Allereerst een hartelijk welkom voor alle nieuwe volgers van 'Le Style'. Ik geniet zo van alle hartelijke reacties, dat maakt bloggen zo speciaal!

De Franse terrine is mooi voor het decoreren van een rustig stil leven door middel van; een eenvoudige dadeltak.

In de winkels liggen de schappen weer vol met kerstdecoratie. Gelukkig duurt het nog even..... dus nog even rustig de tijd om na te denken over de kerstdecoratie.

Ik wens jullie allemaal een gelukkige nieuwe week toe!
_____

I wish you all a happy new week!

33 opmerkingen:

  1. Een terrine staat hier al heel lang op het wensenlijstje, hoop er ooit nog eens tegen aan te lopen!! Een dadeltak of een hortensiabloem staat er prachtig bij!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zo zeg!! en ja over de kerst kunnen we nog even nadenken! Elk jaar denk ik wit of rood of groen hihihi ik houd het graag bij traditionele kleuren dus keus uit 3.
    Zo lekker amerikaans groot uitpakken dat vind ik ook heerlijk!! Volpakken die handel dus en dat begint bij mij op 6 december!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige terrine en dadeltak! En laat de kerst nog maar even wachten, het is nog volop herfst toch?
    Ik heb vandaag eindelijk eens tijd gehad om een herfstkrans voor op mijn tuintafel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor de dadeltak. Hier ligt hij op een bankje.
    Leuk om mee te decoreren.
    Fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie terrine! kerst, ik hou niet van herfst en winter, maar kerst vind ik geweldig!

    fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook een aantal terinnes maar bij mij staan ze in de winter in de servieskast ik hou dan meer van het robuuste Franse aardewerk.
    De terrines komen in het voorjaar weer tevoorschijn dan ben ik meer van Wit.
    Laat de Kerts nog maar even hoor dat hoeft nog niet zo.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige terrine, ik stond er gisteren ook nog voor er één te kopen, maar ik heb helaas niet al teveel ruimte deze een mooi plekje te geven.
    Ik ben ook al druk bezig met ideëen op te doen voor de Kerst, woensdag ga ik kerstshoppen....voor mij nooit tè vroeg hihi.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook een heel fijne week!!!
    Wat kun je er mooi mee decoreren en alles in eenvoud, zo passend bij jou stijl!!!
    Heel mooi.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal gek van mooie schalen en terinnes. De terinne met de Hortensia's is schitterend.
    Ik ben al aan het denken aan de kerstdecoraties en heb al leuke ideetjes in mijn hoofd.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je terrine met de dadeltak.Zo'n terrine staat ook op mijn verlang lijstje
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eenvoudig maar zo móói !!!!
    Een prachtige terrine en met die dadeltak helemaal de puntjes op de i. Als ik er ooit eentje tegen kom is ie voor mij ;-)
    FIJNE AVOND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik spaar terrine,s, heb er 13.
    En soms zijn ze allemaal gevuld, vooral in het voorjaar met bolletjes maar zo.n dadeltak is ook een heel goed idee. Prachtig.Ik ga op zoek.

    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige terrine en elke keer weer anders door de decoratie.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig vind ik die dadeltak...en een leuk idee om hem op een terrine neer te leggen....Ik heb ook een terinne en heb er al heel veel plezier van gehad.!!!!!en kerst.... ja daar wacht ik nog wel even mee...maar voor hoelang ????Kan vast al die de verleidingen niet weerstaan..ha..ha..
    Fijne avond...Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie terrine en dadeltakken vind ik ook heel sfeervol. Past heel goed bij elkaar zo!

    Een fijne avond!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpel mooi...........!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige sfeer!!Heel erg mooi!!
    Fijne avond en lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd mooi zo'n terrine. Je hebt hem mooi gedecoreerd, heel sfeervol. Jij ook een mooie week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik kwam laatst zo'n terrine tegen, met mooie leeuwekopjes, gewoon bij de kringloop.. voor slechts 6 euro!! je begrijpt; mijn dag kon niet meer stuk, ben er zooo blij mee!!! ben nu mijn witte hortensia's uit de tuin aan het (proberen te) drogen om er straks in te kunnen leggen. verheug me er nu al op hihi..

    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig die terrine en wat is hij mooi om te decoreren.

    fijne week, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat staat dat mooi, een genot om naar te kijken!
    ja de kerst.. komt toch snel dichterbij.. maar eerst sinterklaas:)

    fijne week!!
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi hoor!! ...prachtigggg.....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi jouw terrine en wat prachtig met die dadeltak en ook met de hortensia, ik heb me laats ook een dadeltak gekocht en hij begint langzaam iets donkerder te worden, vind ze prachtig...fijne avond en groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind zo´n terrine met een dadeltak zo mooi. Maar waar vind je nu zo´n dadeltak...? De terrine heb ik al, dus....
    Kerst mag van mij nog even wachten hoor, al heb ik er dit jaar meer zin in dan andere jaren. Ik denk toch dat dat de invloed van het bloggen is...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dit had zo bij mij kunnen zijn hihi
    ik heb de dadeltak ook in zo'n terrine liggen
    mooie foto's heb je ervan gemaakt!
    afgelopen weekend heb ik wat oude kerstversiering kunnen bemachtigen, en vorig jaar heb ik wat oude kerstversiering van mijn ouders meegenomen, tijdens het leegruimen van het ouderlijk huis, deze zijn extra bijzonder, ondanks dat het niet de allermooiste versiering is, maar gewoon voor de herinnering
    Fijne dag gewenst!
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige terrine zeg en wat zijn ze mooi die dadeltakken he ... heb ze hier ook maar zijn nog niet helemaal zo donker ....geniet ervan lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie terrine. Die hebben altijd maar weinig nodig. Zijn al zo mooi op zichzelf. Maar met de dadeltak is ook prachtig. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een mooie dadeltak,blijven ze nog lang mooi!!!

    fijne week nog
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dadeltakken zijn altijd leuk, en je kunt ze op zoveel plaatsen neerleggen.
    En kerstdecoratie...) heb nog geen idee, met ons joepie...

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat denk je straks van zo'n terrine vol kerstballen...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie terrine is dat!! En vind vooral het met de dadeltak erg mooi staan...ik heb van de week ook zo'n tak voor het eerst gekocht, ben benieuwd hoe ze opdrogen...
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig......vind beide varianten leuk.
    Straks mooi met een dennentak ;0)
    Fijn weekend
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi zo !
    Je hebt wel es van die schalen of vazen waar je zo lekker mee kan stylen he?
    Ik hou ervan !
    Fijn Weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media