Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Sfeer in de keuken

12.11.11





Sfeer detail in de keuken.....

De keuken is nog niet gereed, het duurt toch allemaal wat langer dan verwacht.
Vandaar toch met wat items geprobeerd sfeer te creëren in de keuken.
Op de sidetable een dienblad met steigerhout geplaatst.

In een oud teiltje het fruit gedecoreerd, wat plantjes en kaarsen als sfeerelementen toegevoegd.
Zo doet het geheel toch wat gezelliger aan.

_____



I wish you all a nice weekend! 

29 opmerkingen:

  1. Wat een mooi dienblad!! Erg leuk hoekje zo, je kastje is supermooi. Fijn weekend ook voor jou!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sfeerelementen. Het dienblad vind ik prachtig met het vergrijsde hout en de stempels.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige dienblad en wat een heerlijk sfeertje,mooi hoor,leuk dat je eventjes op onze blog langs kwam,een heel fijn/mooi weekend gewenst,...lieve gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super idee! Het dienblad is geweldig.
    Nog een mooi weekend
    Lejanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    ik heb 1 zo'n klederdrachtbordje van Regout.. Volendam! heb je die al? toevallig wilde ik hem te koop aanbieden op marktplaats, toen ik een blog van jou tegenkwam...

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kast ! Het ziet er heel gezellig uit allemaal.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan sfeer ontbreekt het zeker niet bij je in de keuken......gezellig....
    Ben wel benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.....
    Fijne avond
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan heb je toch opeens een hoop sfeer.....

    Fijn weekend
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel sfeervol uit hoor zo !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een beetje sfeer creëren, ik kan me goed voorstellen dat je daar zin in hebt!
    Hopelijk is je keuken snel klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een heerlijk hoekje gemaakt,...en wat is de kast mooi, gezellig zo met het kaarsje en de plantjes.

    Het sfeer creeeren is je goed gelukt! Geniet er (alvast) van!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It’s looking very beautiful as it is actually...can’t wait to see the final pictures :)
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf dienblad en een mooie combinatie met de oude 'fruitmand'. En dan je kastje... prachtig!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie sfeer zet je hier neer, geweldig.
    Mooi ook je steigerhouten dienblad, al die mooie teksten erop..een stukje geschiedenis.
    Ik zie bij jou die mooie vergrijsde potten, ik heb er 2 met een mooie stolp erop,ik geniet ook zo van die kluer.

    Fijn weekend voor jou,
    lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedecoreerd en wat een leuk dienblad...fijn weekend en groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi dienblad...ik ben gek op letters!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi dienblad!

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ziet er super uit!!! Succes verder
    fijne avond Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige sfeer zet je toch altijd neer.
    Dat oude teiltje met van die mooie frisse groene appels...het is kostelijk!
    Het dienblad is erg mooi..en weer prachtig op de foto gezet.

    Liefs...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey meiske,

    Wat is dit weer een gave post....super dat dienblad.

    En die foto`s van het kastje...echt kostelijk om naar te kijken!


    lieve groetjes

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi hoekje geworden zo:)))) Ook bij jou had ik een hoop bij te lezen door mijn afwezigheid, maar ik ben weer helemaal bij! Op mijn blog is op het moment niet veel te beleven, maar hoop dat daar snel verandering in komt..ben lekker druk met mijn werk en dat is natuurlijk belangrijker dan het bloggen.

    Liefs,
    Sabiha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je kastje echt heel mooi...en het dienblaadje daar heb ik een spiegel van...Maar die teil met appeltjes wat een leuk idee en wat staat het super Mooi !!!!!
    Succes met je keuken en een lieve groet.....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat dienblad vind ik prachtig zeg... En dat teiltje is natuurlijk ook geweldig. En die glazen pot, helemaal mooi. Je hebt zeker een stukje sfeer neergezet. Helemaal gelukt dus...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heerlijk sfeertje al in je keuken niet af maar wel lekker genieten ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi dienblad zeg!
    een heerlijk sfeertje!

    fijne week, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I'm so glad you stopped by, and thank you for your lovely comment. :)
    you have a beautiful blog and home! I love collecting enamelware pieces, and your fruit bowl is just wonderful!
    Warm greetings from the U.S.
    ~ Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dankjewel voor je lieve comment! En wat een prachtig kastje is dit... geweldig mooi!! goed weekend en liefs,
    Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media