Mogelijk gemaakt door Blogger.

Searchbar

Message

Even weer een..... glimpje keuken

7.12.11



Zo, het Sinterklaasfeest 2011 ligt al weer eventjes achter ons. Hebben jullie er ook zo van genoten? Even gezellig samen zijn. De tijd richting kerst is nu aangebroken. Gezellig vind ik dit altijd.

Sfeervol in deze donkere dagen, de vele lichtjes die buiten & binnen sfeer en warmte brengen. Mede door de verbouwing hebben wij momenteel behoefte aan rust en ruimte. Wij willen dan ook proberen het rustig te houden qua Kerststyling. Kerstsfeer in huis is er nu nog niet. Wel vol ideeën;-)

Afgelopen weekend zijn wij ook nog druk bezig geweest de keuken gereed te krijgen. Het tegelwerk aan de wand is zo goed als klaar. Alleen het voegwerk moet nog even gebeuren.

Wij hebben goede hoop dat we met Kerst echt kunnen genieten van de nieuwe keuken. De keuken wordt helemaal zelf gemaakt. De verbouwing doen we naast ons werk, beiden hebben we 'drukke' banen. Dit zorgt voor volle weken. Dit houdt in dat het niet altijd zo snel gaat, als we graag zouden willen;-)

Zo'n productief weekend, waarin dan veel werk wordt verzet geeft wel voldoening.Heerlijk is het om na weken zonder, nu weer een aanrechtblad te hebben. Deze is van natuursteen / Belgisch hardsteen. 

Wanneer je op deze post klikt
zie je een glimpje voor & na.

Gisteren weer even naar de bouwmarkt geweest. Wij kunnen weer verder.....;-) Ik hou jullie op de hoogte.


Lovely Day

36 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige keuken daar kan je nu de sterren van de hemel koken met kerst. Ik heb zelf ook een belgisch hardstenen blad. Ondanks de "minpuntjes"van vlekgevoelig heb ik er nooit spijt van.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, wat wordt het mooi bij jullie, prachtig dat natuurstenen blad. En de zwart-witte tegeltjes zijn ook al zo mooi... Het wordt echt helemaal fantastisch. Ik zal zo blij zijn voor jullie als het inderdaad nog voor de kerst helemaal af is. Dan kunnen jullie dit project lekker dit jaar nog afsluiten. Succes nog met de laatste loodjes...
    Fijne dag vandaag,
    lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !!!
    Helemaal mijn smaak,en ja, de tegeltjes,zo mooi vind ik deze,ze komen hier in grotere uitvoering op de vloer in de bijkeuken.
    Succes verder.

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,wat wordt t mooi!!Voel met je mee want wij zitten in t zelfde schuitje...Alleen ligt hier de keuken er nog helemaal uit en zijn ze nog bezig met leidingen verleggen etc.Maar wat knap dat jullie t allemaal zelf doen!!Heb een hele lieve man,maar wel een met twee linkerhanden,haha.Dus wij hebben t maar uitbesteed.Succes met de laatste loodjes en hoop echt dat je er met de feestdagen enorm van kan genieten!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig uit, wat mooi!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is jullie keuken mooi!! leuk om te zien dat jullie dezelfde tegeltjes hebben, alleen hebben wij ze in terra/wit.
    ik kan me goed voorstellen dat je het lekker rustig wilt houden in huis na alle drukte en hectiek, ik heb hetzelfde voornemen!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,

    ons nieuwekeukenproject loopt ook al een tijdje, omdat wij ook alles zelf doen, samen met een paar hele handige vrienden.. Alles na werktijd en in de weekenden en dat valt niet mee... langdurige puinhoop in en om je huis, alles onder het stof en er zijn dagen/momenten dat je het ff helemaal zat bent... MAAR!!! het is het allemaal waard :-) Iedere keer dat je weer iets afvinkt van je kluslijst voel je voldoening en geniet van weer een stukje mooier in je huis!!
    Enne; de laatste loodjes komen vast helemaal goed bij jullie, ziet er al heel mooi uit!!!

    Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your zink!!!Just the same as I am dreaming of.I will ABSOLUTELY have one one day....I achieve my goals and dreams...little by little...baby-steps....but will get there!!!!And your pictures are beautiful as well,eyecandy:)))
    tove:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig hoor,wij hebben dezelfde marmeren tegels in de keuken.
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is je keuken geworden zeg dat is pas genieten ....straks heerlijk koken tussen de kerstgeuren mmmmm wens je een fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, geniet van de feestdagen in jullie mooie keuken!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er prachtig uit, wat zou het mooi zijn als met kerst de keuken helemaal af is!

    Succes met het klussen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi zijn je tegeltjes. Prachtig die matte tint!! echt genieten hoor en ik ben benieuwd naar het gehele eindresultaat maar dat gaat zeker goed komen!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig....Wat zal jij met kerst veel in je keuken staan te koken, hier kom je toch nooit weer uit in zo'n mooie keuken....Je tegeltjes vind ik heel mooi staan bij het aanrechtblad...Sterkte met de laatste loodjes...
    groetjes....elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakt het heel spannend....wil wel heeell veell glimpjes van je keuken zien......
    Mooie tegelwand zeg!
    Fijne middag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige keuken, vooral die oude spoelbak, die hadden we vroeger ook (en heb ik er jaren geleden uit laten slopen, hoe zonde is dat?) Ik had toen nog geen idee...wilde alles nieuw, erg he?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem7/12/11

    Hey People,

    Jullie zijn goed bezig.!!!!

    Groet,

    Robert.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je keuken wordt/is een plaatje, heel mooi en al dat werk is de moeite waard geweest!!!
    Ik hoop dat je met kerst helemaal kunt genieten van al je mooie spullen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het gaat misschien niet zo snel als je wel zou willen, maar het wordt wel heel mooi! Nu maar hopen dat je met kerst hier heerlijk kunt koken ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig wat ik zie, super mooi, die tegeltjes daar ben ik helemaal verliefd op echt waar.....ik verheug me op jullie nieuwe keuken....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om de verbouwingsperikelen bij jullie te volgen. Wat een prachtige tegeltjes en zo'n blad van Belgisch hardsteen is ook prachtig. Ik zal jullie niet opjagen hihi.....maar ben heel nieuwsgierig hoe het eindresultaat is Hariëtte.
    Wij gaan volgend jaar aan de slag, dan worden hier de kamer en keuken opgeknapt, dus inspiratie is altijd welkom.

    Wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie keuken, voor zover ik het nu kan zien...;)
    Bij mij gaat hij er over 3 weken uit..... Hoop dat het net zo mooi wordt!!!
    Groetjes Sandra

    P.S: Ook voor mij een belgisch hardstenen blad... ik vind hem prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi glimpje hoor........liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je keuken ziet er prachtig uit !!! Erg mooi geworden. Geniet er maar lekker van !!
    Groetjes Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi, heel stijlvol! Het begint echt vorm te krijgen nu. Geniet ervan en alvast veel plezier met je kerstdecoraties,..ook al hou je het dit jaar wat rustig op dat gebied.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet het er mooi uit, en wat zul je genieten straks om in die mooie keuken te staan. Ik vind je kraan heel erg gaaf.

    Ik ben heel erg benieuwd naar je kerstdecoraties

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ziet het er mooi uit.Wat zal dat genieten zijn zo'n mooie keuken .Lief de Witte Gerbera's ,zo'n leuk klein detail
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het ziet er goed uit...prachtige tegels!
    succes nog even...lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o wat wordt dat prachtig !
    Helemaal in "mijn kleuren"
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HEEL MOOI GEWORDEN HOOR!!

    IK MOET NOG EVEN GEDULD HEBBEN OP MIJN NIEUWE KEUKEN.

    FIJNE DAGEN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What a chic kitchen - lovely accessories!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thank you so much Harriette for visiting my blog and for following. I'm now following you!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nespresso ! IK KAN NIET ZONDER!
    Gezellige keuken hoor!
    Een fijne zondag,Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank, opmerkingen zijn van harte welkom.....
Ik waardeer en geniet van ze allemaal!

Thank you so much for your comments.....
I appreciate and enjoy all of them!






Social Media